تامین اجتماعی به بیش از 700 هزار نفر از مردم لرستان خدمت رسانی می‌کند

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه ۴۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند گفت: تامین اجتماعی به بیش از ۷۰۰ هزار نفر از مردم لرستان خدمت رسانی می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان ، علی جهانی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند اظهار داشت: تامین اجتماعی لرستان با ۱۱ شعبه اصلی، پنج شعبه اقماری و هفت کارگزاری در سطح استان به بیش از ۷۰۰ هزار نفر از مردم استان خدمت رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه تامین اجتماعی استان تلاش‌های مضاعفی را در حمایت بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش خود دارد افزود: بالغ بر ۷۰هزار نفر مستمری بگیر اعم از بازنشسته، از کار افتاده و باز مانده داریم و ماهانه حدود ۱۰۰میلیارد تومان مستمری توسط سازمان در استان پرداخت می شود.

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان به خدمات الکترونیکی سازمان اشاره و عنوان کرد: با توجه به اینکه هر بیمه شده یک کاربر محسوب می شود لازم است از این فضای الکترونیکی بیشتر بهره مند شده و کارفرمایان با مراجعه به شعب پایگاه اطلاعات هویتی خود را اصلاح کنند.

وی میزان بدهی کارگاههای دولتی وغیردولتی را ۸۰۰میلیارد تومان برشمرد و بیان کرد: از مدیران کارگاههای تحت پوشش تامین اجتماعی استان  تقاضای همکاری در پرداخت مطالبات و حق بیمه کارکنان را داریم تا خللی در پرداخت مستمری‌ها صورت نگیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =