وقتی پایان سریال به دلیل بی‌پولی تغییر کرد

ایلنا نوشت: تهیه‌کننده سریال جلال گفت: برای این سریال از آمریکا تا قم و قزوین مخاطب داشتیم. سریال خانواده را یکجا پای سریال نشاند. ما نباید اتفاقات ملی همچون این سریال را به صورت استانی بررسی کنیم.

نشست خبری سریال «جلال» با حضور مرتضی صفری (مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی)، مهدی کریمی (تهیه‌کننده)، حسن نجفی (کارگردان)، عمار تفتی و هادی افتخارزاده (بازیگران) در سالن اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد.

مهدی کریمی (تهیه‌کننده) در این نشست گفت: شنیدن نظرات مختلف از نقاط مختلف برای من جذاب بود و به نوعی تجربه تازه‌ای برای ما به شمار می‌آمد که می‌توان از آنها در کارهای بعدی استفاده کرد. البته عادت کردن مخاطبان به سریال‌های بلند سبب غافلگیری مردم در زود تمام شدن سریال شد. استفاده از بازیگران بومی در کنار بازیگران ملی اتفاقی خوبی بود که باید ادامه پیدا کند.

حسن نجفی در ادامه این نشست گفت: برای این سریال از آمریکا تا قم و قزوین مخاطب داشتیم که درباره سریال پیام‌هایی را به من داده‌اند. این سریال خانواده را یکجا پای سریال نشانده است که از نظر من اتفاق مهمی به شمار می‌آید. ما نباید اتفاقات ملی همچون این سریال را به صورت استانی بررسی کنیم. اکنون شبکه‌های استانی ما در سطح ملی کار کرده و مردم هم می‌توانند از نقاط مختلف شبکه‌های استانی را نگاه کنند. تلاش کردیم یک اتفاق متفاوت را در تلویزیون تجربه کنیم و از این بابت خوشحالیم.

سپس نجفی درباره تاثیرات بودجه در کیفیت این اثر بیان کرد: این کار را با یک پنجم بودجه کارهای مشابه تولید کردیم.  

وی ادامه داد: من برای این سریال دکوپاژهای متفاوتی درنظر داشتم که به خاطر نبود بودجه آنها را تغییر دادیم. به نوعی کارگردان‌ها سیبل هستند و بسیار نقد می‌شوند. در صورتی که یکی از مواردی که در صورت نبود بودجه قربانی می‌شود، کارگردانی است. درنهایت باید بگویم بی‌پولی به شدت تاثیر گذاشت و حتی ما پایان سریال را به این دلیل تغییر دادیم. البته در فصل دوم به هیچ وجه چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صابر IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    0 0
    واقعا سریال خوب و جالبی از کار دراومد.و میتوانم بگویم در شهر تبریز خیلی این سریال جا افتاده و سروصدا کرد و مخاطب کشوری خیلی داشت.مااز تهیه کننده کان سریال میخواهیم حتما فصل دوم رو شروع کنند که مردم مشتاق و تشنه ی دیدن فصل دوم هستند.واقعا خسته نباشید به تمام عوامل کار