حمایت حزب موتلفه از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب/ بادامچیان: اصلاح‌طلبان عامل اصلی همه مشکلات کشور هستند

ایرنا نوشت: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به حضور و نقش حزب موتلفه اسلامی در فرایند شکل‌گیری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: براساس مصوبه شورای مرکزی، حزب موتلفه اسلامی از فهرست ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت می‌کند.

«اسدالله بادامچیان» روز یکشنبه در نشست دبیران حزب با تأکید بر اهمیت وحدت و همگرایی نیروهای انقلاب اظهار داشت: فهرست در تهران ۳۰ نفر را می‌خواهد و در کلانشهرها نیز بین ۵ تا ۶ نفر و در حوزه‌های تک نفره، یک نفر را طلب می‌کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: هرکس از فهرست ائتلاف جا بماند به هرحال گله‌مند می‌شود؛ اما این گله نباید به وحدت و همگرایی اصولگرایان آسیب بزند و ما باید به این مهم فکر کنیم که رقابت میان نیروهای انقلاب منجر به نتیجه‌ای نشود که دشمنان انقلاب را شاد کند.

بادامچیان با اشاره به روند شکل‌گیری ائتلاف بیان کرد: بیش از یکسال است جمعی از چهره‌های سیاسی و مذهبی و احزاب و گروه‌های اصولگرا و جوانان انقلابی، زیر یک سقف گفت وگو برای همگرایی و اتحاد و ائتلاف نیروهای انقلاب، باهم تبادل‌نظر می‌کنند و ما نیز به حکم مصوبه شورای مرکزی حزب در این گفت وگوها به طور صادقانه حضور یافتیم و دیدگاه‌های خود را مطرح کردیم.

وی اضافه کرد: نتیجه این گفت وگوها اکنون به صورت فهرست ائتلاف منتشر شده و احتمال دارد این فهرست دیدگاه‌های ما را تأمین نکند، اما به هرحال در یک کار جمعی، باید به نتیجه کار احترام گذاشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این پرسش که بالاخره در این انتخابات، رفیق کیست و رقیب کدام است، گفت: جریان اصلاح‌طلب که عامل اصلی همه مشکلات کشور و ملت است، در این دوره علی رغم تهاجمات علیه شورای نگهبان و حملات به نظارت استصوابی که در قانون اساسی دارای جایگاهی است، در این انتخابات ورود کرده است.

بادامچیان خاطرنشان کرد: هرچند قبلاً با مظلوم‌نمایی می‌گفت فهرست نمی‌دهد، اما حالا با فهرست کامل و با تمام قدرت به صحنه آمده است. ما فهرست‌های متعدد و از جمله فهرست اصلاح‌طلبان و شرکای آنها را رقیب می‌دانیم و خواستار رقابت سالم و طبق موازین اخلاقی از سوی همه کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند هستیم.

وی در ادامه با دعوت مردم به شرکت گسترده در انتخابات، توصیه کرد: مردم با شناخت کافی از نامزدهای معرفی شده رأی بدهند و ان‌شاءالله انتخاباتی پرشور و رقابتی سالم در پیش خواهیم داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فهرست ائتلاف در استان‌ها و شهرستان‌ها افزود: در اغلب استان‌ها و شهرستان‌ها اصولگرایان به نتیجه رسیده‌اند و مردم با رجوع به فهرست آنها می‌توانند با اطمینان رأی بدهند و از تردید در انتخاب نماینده، فاصله بگیرند.

بادامچیان با اشاره به شعارهای انتخاباتی افزود: ما به ایرانی سربلند و مجلس قوی فکر می‌کنیم و امیدواریم مجلس آینده، مجلس متناسب با گام دوم انقلاب اسلامی شکل بگیرد و اقتصاد ایران را از مشکلات جاری نجات دهد.

وی یادآور شد: نمایندگان مجلس یازدهم باید مطالبات معیشتی مردم را که اکنون بر زمین مانده با طرح‌های اقتصادی برخاسته از نگاه تخصصی و تجربی پاسخگو باشند و در امر نظارت باید دولت را در برابر وعده‌هایی که داده بازخواست کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به یک پرسش در مورد وصیت نامه سردار شهید سلیمانی گفت: وصیت‌نامه سیاسی الهی این ابرقهرمان ایران، یک مرامنامه اسلامی و انقلابی و در یک کلمه، «ولایت نامه» است.

بادامچیان افزود: وی خطاب به ملت ایران، نخبگان و کسانی که کار جهادی در کشور می‌کنند، به سیاستمداران و مراجع عالیقدر اسلام، مطالبی دارد که ترجیع بند وصیت او، پاسداری از ولایت فقیه و مصداق آن، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای است. وی ایران را قرارگاه امام حسین(ع) می‌داند و خود و خانواده شهدا را پاسدار این حرم الهی تلقی می کند. وی در جای جای وصیت‌نامه خود به همه سفارش می‌کند از «اصول» که در رأس آن ولایت فقیه است، مراقبت کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: شهید سردار سلیمانی سیاسیون و مسئولان کشور را به ولایت‌پذیری به عنوان تنها راه‌حل مشکلات دعوت می‌کند و هشدار می‌دهد مواظب دسایس خناسان باشند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: ملت بزرگ ما و آزادی خواهان کشورهای اسلامی، همگی از شهید سردار سلیمانی تجلیل کردند و خود را رهرو راه او دانستند و تنفر و خشم خود را به دشمنان اسلام و ایران  ابراز داشتند.

بادامچیان گفت: حالا هرکس و هر حزب و تشکل که خود را مردمی، انقلابی، آزادی خواه و ارزشی می‌داند، باید با نگاه به وصیتنامه این شهید بزرگوار و راه و روش او، و اخلاص و صداقت وی، رهرو راه آن شهید و مقتدایش ولی امر مسلمین باشند و ملت انقلابی ایران نیز به آنها که رهرو راه شهید سردار سلیمانی هستند روی‌آوری می‌کنند.

۲۱۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =