عید اگر مسافرت نریم چیکار کنیم؟ بشینیم فیلم خوب ببینیم!

 اوضاع دیگر تغییر کرده و بسیاری از لحاظ مالی توان مسافرت رفتن را ندارند. بسیاری از ترافیک جاده بیزارند و مسافرت رفتن در این زمان را تصمیمی هوشمندانه نمی‌دانند و به دنبال جایگزینی مقرون به صرفه‌تر می‌باشند. تعدادی می‌خواهند از این زمان به عنوانی فرصتی مناسب برای استراحت و در کنار همسر و خانواده بودن استفاده کنند.

 تعطیلات در بین ما ایرانی‌ها از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است به طوری که هر کارمند به تاریخ تمام تعطیلات ماه‌های آتی تسلط کامل و برنامه‌ریزی مشخصی برای پر کردن زمانش دارد. در طول سال های اخیر با افزایش تورم و هزینه‌های زندگی و نابرابری سرعت رشد درآمد تقریبا استایل زندگی همه جامعه دچار تغییراتی شده تا با شرایط کنونی هماهنگ و هم‌مسیر شود. از خرید لباس گرفته تا تفریحات و اوقات فراغت.

تعطیلات عید نوروز هم که گل سر سبد این تعطیلی‌ها است و هموطنان ما در گذشته سالی نبود که به مسافرت نروند حتی زمانی که می‌دانستند قرار است ۱۲ ساعت در ترافیک بمانند.

 دیدن فیلم و سریال جایگزین مسافرت رفتن نبوده، نیست و نخواهد بود اما مرحمی برای بخشی از زمان روزانه می‌تواند باشد. می‌توان از این زمان برای تقویت زبان استفاده کرد و به جا اینکه هرروز ساعت های خود را به گشت و گزار در شبکه های مجازی بپردازیم خود را مشغول به کاری کنیم که در نهایت چیزی برای نمایش فعالیت‌های دوران تعطیلی خود داشته باشیم. می‌توان در این زمان چند فیلم خوب دید، فیلمهایی مه زمانی که در سینما بود فرصت نکردیم به دیدن آنها برویم. سریال هایی که دل‌مان نیامد برای هر قسمت آن ده هزار تومان هزینه کنیم و دی‌وی‌دی هایش را بخریم.

تعطیلی مدارس و وقت آزاد فرزندان در فروردین

 شما اگر کودک یا نوجوان در خانه داشته باشید در زمان تعطیلی مدارس و مهدهای کودک و تنهایی فرزند و دور بودن از دوستانش یک چالش بسیار جدی برای سرگرم کردنش خواهید داشت. جدا از اینکه این فرزند باید بعد از بازگشت به مدرسه با معلم و دوستان خود از فعالیت های تعطیلاتش صحبت کند، ما به عنوان والدین او دوست نداریم وقت فرزندمان در روزگاری که همه‌چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد به بطالت سپری شود.

 بعد از سالیان سال آزمون و خطا و تحقیقات گسترده و پر هزینه، انسان دریافت که بهترین و موثرترین روش برای آموزش یا تبلیغ یک تفکر و رفتار استفاده از محتوای تصویری است. دیگر مثل دوران کودکی ما و کودکی نسل های قبل تر نمی‌شود به بچه‌ها با جملات چیزی را آموزش داد. بگذریم ازینکه ما هم با بیشتر از آموزش شفاهی از آموزش فیزیکی و تنبیه بدنی سود بردیم تا چیزی را یاد بگیریم.

 استفاده از محتوای تصویری یا همان فیلم و سریال و انیمیشن "مناسب" برای کودک و نوجوان امروزی هوشمندانه‌ترین، راحت‌ترین و مهم‌تر از همه تاثیرگزارترین روش موجود برای تربیت و القای یک مفهوم زیبا به ذهن فرزندمان است. شاید مهم‌ترین واژه در جمله قبل واژه "مناسب" است؛ به دلیل همین تاثیرپذیری بسیار زیاد، انتخاب اشتباه می‌تواند برای تربیت فرزند ما مخرب باشد و باید با دقت زیادی به این موضوع پرداخت.

پیدا کردن فیلم و سریال باب سلیقه و نیاز ما

 بشر در طول تاریخ همواره تلاش کرده موضوعات را ریزتر و تخصصی تر دنبال کند و به قولی هرکار را به کارشناسش بسپارد. نیازی نیست که شما بنشینید و تمامی فیلم‌ها و سریال‌های دنیا را شخصا نگاه کنید تا بتوانید یک مجموعه برای کودک خود آماده کنید. یک نفر قبل از شما این کار را به جای شما انجام داده است. کسی که از شما به محتوای تصویری موجود در دنیا مسلط‌تر است و منابع بیشتری در اختیار دارد و این مجموعه‌ها را به صورت یک پکیج خدماتی ارایه کرده است؛ نماوا .

 شما یک معلم هستید، شما یک افسر ارتش بازنشسته هستید، شما یک پرستار هستید، شما یک پسر ده ساله در خانه دارید، یک دختر چهار ساله در خانه دارید، شما دانشجوی رشته زبان آلمانی در دانشگاه هستید و شاید شما یک مادر مسن خانه‌دار دارید که شب به شب منتظر است تا ساعت ۸:۳۰ شب شود تا سریال مورد علاقه‌اش شروع شود و چهار ساعت قبلی اش را بیکار بوده و حوصله‌اش سر رفته است.

نماوا یک جواب خوب برای نوروز 99

 نماوا به عنوان یک سرویس پخش و تماشای آنلاین فیلم و سریال برای همه اقشار جامعه، انواع و اقسام فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌ها را آماده کرده است، آن هم به گونه‌ای که با فرهنگ خانه و خانواده ایرانی تضادی نداشته باشد یا خللی در تربیت فرزند ایجاد نکند. نماوا برای تمامی ژانرهای موجود بخش‌بندی اختصاصی دارد و شما مثلا اگر به فیلم‌های جنگی یا عاشقانه علاقه دارید می‌توانید با یک جست‌وجوی ساده به صفحه مورد نظر بروید و آرشیوی بی‌انتها در اختیار داشته باشید.

 نماوا بخشی کاملا جدا و مستقل به اسم نماوا کیدز دارد. بخشی که به صورت روزانه و هفتگی از لحاظ محتوا شارژ می‌شود و قبل از پخش به طور کامل بررسی شده و آماده ارائه به فرزند ما می‌شود. آماده سازی محتوا و تهیه زیرنویس و دوبله‌های این بخش کاملا تحت نظر نماوا بوده و با سرمایه‌گزاری که نماوا در این بخش کرده دارای کیفیتی بی‌نظیر است و مادر می‌تواند فرزند خود را ساعت‌ها با نماوا تنها گذاشته و به فعالیت‌های شخصی خود بپردازد.

 نماوا توانایی پخش بر روی تمامی دستگاه‌های هوشمند را دارد و یکی از بهترین پلیرهای آنلاین را دارد که امکان تعویض و تغییر مشخصات زیرنویس را به کاربر می‌دهد و همچنین با هماهنگ سازی کیفیت تصویر با سرعت اینترنت شما فیلم و سریال مد نظر شما را بدون وقفه و قطعی به شما ارائه میکند. حجم مصرفی نماوا برای تمام اپراتورهای اینترنت هم نیم‌بها محاسبه می‌شود و برای کاربران شاتل نیز به طور کامل رایگان است و بسیار مقرون به صرفه است و شما با اشتراک نماوا به مجموعه‌ای بی‌انتها برای عید امسال دسترسی خواهید داشت.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =