۲ نفر
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹
قلعه‌نویی: ژاوی مربی اسپانیا خواهد شد

امیر قلعه‌نویی می گوید همگان انتظار یک بازی خیلی خوب و تاکتیکی را از سپاهان و السد دارند.

 امیرقلعه نویی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر السد قطر، اینگونه حرف هایش را آغاز کرد: خب طبیعتا انتظار همه این است که بازی خوب و تاکتیکی شود، چون هم تیم السد و هم سپاهان هر دو زیبا فوتبال بازی می کنند و برای ما به نوعی افتخار است که مقابل آقای ژاوی هرناندز یک مربی بااخلاق بازی خواهیم کرد؛ کسی که به احتمال زیاد در آینده نزدیک مربی تیم ملی اسپانیا خواهد شد. البته السد هم تیم بسیار خوبی است و در چند سال گذشته نتایج خیلی خوبی در لیگ و آسیا کسب کرده است. به هر حال ما هم سپاهان هستیم و شروع خوبی داشته ایم. با این حال بازی و نتیجه بازی ما با العین به تاریخ پیوسته و ما باید به فکر بازی با السد باشیم.

او در مورد نکات فنی بازی ادامه داد: ما می دانیم که تیم السد در بخش هجومی بسیار خوب است و یکی از اهدافمان این است که ارتباط خط میانی و هافبک آنها را قطع کنیم، چون آنها در بخش هجومی خیلی خوب هستند و اگر به آنها فرصت بدهیم، ما را اذیت خواهند کرد.

سرمربی سپاهان در رابطه با سوالی که در مورد شرایط فنی السد از او پرسید، اضافه کرد: همانطوری که گفتم ما هم سپاهان هستیم. تیم السد نقاط ضعفی دارد که در روزهای گذشته روی این موضوعات صحبت کردیم. ما امیدواریم که با آنالیزهایی که انجام دادیم به هدفمان برسیم.

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =