۰ نفر
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
تبلیغات هدفمند، ضمانت ورود شما به مجلس

.

از آنجایی که تا یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دیگر زمان زیادی باقی نمانده؛ بازار تبلیغات مجلس شورای اسلامی، حسابی داغ است و برای خودش برو و بیایی دارد.

از تراکت و بنر بگیرید تا انواع دیگر تبلیغات چاپی به زودی کل شهرها را می‌پوشانند.

اما سوال پیش می‌آید که بالاخره این حجم از تبلیغات آن هم با هزینه‌های آنچنانی پای نمایندگان را به مجلس باز می‌کند یا نه؟

باید رک و راست جواب بدهیم که نه لزوماً!

تبلیغاتی کرسی مجلس را به نمایندگان محترم تقدیم می‌کند که کاملاً هدفمند انجام شود.

حالا تبلیغات هدفمند چه‌جور تبلیغاتی است؟ اصلاً چطور می‌توانیم هدفمند تبلیغ کنیم؟ جواب این سوال‌ها را در ادامه مطلب می‌گیرید؛ چراکه چند راهکار به شما ارائه می‌کنیم که با استفاده از آن می‌توانید در انتخابات مجلس یازدهم پیروز میدان باشید.

تبلیغات انتخاباتی هدفمند چیست؟

اصولاً تبلیغ انتخاباتی هدفمند آن دسته از تبلیغاتی است که با شناخت درست مخاطب و دسته‌بندی اصولی آن‌ها، پیام انتخاباتی مجلس را صرفاً به دست گروه خاصی از مردم برساند تا نتایج درخشان‌تر و بهتری به دست بیاید.

این دسته از تبلیغات خیلی کارآمدتر و بهینه تر از پخش بی‌رویه تراکت و نصب بنر آن هم به‌صورت کاملاً بی‌هدف و حساب‌نشده جواب می‌دهند.

یکی از انواع تبلیغات هدفمند که با استناد به آمار و ارقام بیشترین نتیجه را در جلب توجه مخاطب دارند؛ تبلیغات نمایندگان مجلس از طریق پیامک است.

در این روش شما می‌توانید با صرف کمترین هزینه، به بهترین شکل ممکن از تمام قشرهای جامعه بازخورد بگیرید.

اما چگونه اس ام اس انبوه بفرستیم و کاملاً حساب‌شده تبلیغ کنیم؟

خرید یک پنل پیامکی کاردرست

قبل از هر چیز لازم است تا یک پنل پیامکی کاردرست با پشتیبانی 24 ساعته بخرید. پنل پیامکی کاردرست، پنلی است که ویژگی‌های مختلفی را برای جهت‌دهی و متمرکز کردن نحوه تبلیغات نمایندگان مجلس ارائه کند تا با رسیدن به یک بازدهی حداکثری از رقبایشان پیشی بگیرند.

ملی‌پیامک به عنوان قدیمی‌ترین سامانه ارسال اس‌ام‌اس کشور ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی دارد. لازم است تا بگویم که شما به عنوان نامزد انتخاباتی مجلس دوره یازدهم می‌توانید پنل‌های تجاری این شرکت را با 50 درصد تخفیف خریداری کنید. با بهره‌گیری از هر کدام از امکانات این پنل پیامکی می‌توانید پیام‌های تبلیغاتی انتخابات مجلس را فقط با یک کلیک به گوش همه مردم برسانید.

در ادامه امکانات سامانه پیامکی ملی پیامک را کنار هم بررسی می‌کنیم.

ویژگی‌های پنل های پیامکی ملی پیامک

تبلیغات هدفمند که در بالا اشاره کردم، با ابزارهای خاصی انجام می‌شود که پنل پیامکی ملی‌ پیامک آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. این ابزارها عبارتند از:

1.امکان ارسال پیامک به یک شهر خاص

برای اطلاع‌رسانی و آگاه کردن مردم در حوزه انتخاباتی خودتان، می‌توانید با استفاده از این امکان به شهر خاصی پیامک ارسال کنید و برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت‌تان را تبلیغ کنید..

2. امکان ارسال پیامک به یک پیش‌شماره خاص

اگر می‌خواهید به یک سری از پیش‌شماره‌های خاص پیامک ارسال کنید؛ مثلاً مخاطبانی که خط ایرانسل دارند یا گروهی از مردم که از خطوط همراه اول استفاده می‌کنند؛ از این قابلیت استفاده کنید.

3. ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای

بعضی از نامزدها برای منطقه خاصی طرح‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای دارند که می‌خواهند به اطلاع ساکنین منطقه برسانند. با این قابلیت خیلی راحت می‌توانید همه افرادی را که در این مناطق زندگی می‌کنند، از استراتژی و راهبردهای آینده‌تان باخبر کنید.

4. ارسال پیامک به صاحبین مشاغل و اصناف

اگر برای اصلاح وضعیت حقوق صنف یا شغل خاصی پیشنهادهایی دارید؛ با استفاده از این قابلیت در سامانه ملی پیامک پیشنهادها و اصلاحیه‌هایی را که مدنظرتان است، در قالب یک پیامک به این گروه از مردم برسانید و نظرشان را جلب کنید.

5. ارسال پیامک بر اساس سن و جنس

ممکن است برای رفاه حال بانوان سرزمین‌مان طرح ویژه‌ای در برنامه‌تان داشته باشید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید تمام خانم‌هایی را که واجد شرایط رای دادن هستند، از هدف‌ها و شعار انتخاباتی خودتان باخبر کنید.

کلام آخر

در این مطلب از تبلیغات انتخاباتی هدفمند گفتیم و اینکه چطور نمایندگان مجلس می‌توانند به بهترین شکل ممکن متن پیام انتخاباتی خودشان را به وسیله پیامک به همه مردم انتقال دهند و به بیشترین شکل ممکن دیده شوند و جواب بگیرند. کنار هم بررسی کردیم که چرا تبلیغات پیامکی می‌تواند مثل یک سکوی پرتاب برای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی عمل کند و با هدف‌گیری درست و اصولی مخاطب، برگ برنده را در دست‌های شما قرار دهد.

برای اینکه این هدف به بهترین شکل ممکن تعبیر شود می‌توانید از امکانات جامع سامانه پیامکی ملی پیامک استفاده کنید؛ خصوصاً که پنل های تجاری آن، برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی تخفیف 50 درصدی دارند.اگر می‌خواهید تا از قیمت تعرفه‌های این سامانه باخبر شوید یا برای کمپین تبلیغاتی خودتان نیاز به مشاوره دارید با شماره 02163404 داخلی 1 تماس بگیرید و یا به سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com  مراجعه نمایید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353811