جواب AFC به پرسپولیسی‌ها: معز علی محروم نبود

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در پاسخ به نامه باشگاه پرسپولیس تاکید کرد کارت زردهای مرحله حذفی به فصل بعد انتقال پیدا نمی کند و فقط کارت قرمز به فصلی دیگر منتقل می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛  باشگاه پرسپولیس علاوه بررسی کارشناسان خود در پی مشورت با برخی ناظران ایرانی کنفدراسیون و یک مقام ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن آگاهی از ماده ۳۸.۴ایین نامه انضباطی و اخلاقی که در آن تاکید شده فقط کارت قرمز و اخراج و محرومیت های انضباطی به فصلی دیگر منتقل م‌ شود با توجه به ماده ۵۷ آیین نامه مسابقات که در آن قید شده کارت زردهای مرحله پلی اف،گروهی و نیمه نهایی حذف می‌شود به دلیل دریافت دو کارت زرد در دو دیدار رفت و برگشت مرحله حذفی و به منظور رفع ابهام و هرگونه شک و شبهه با ذکر اخطارهای دریافتی معزعلی نامه ای را  از طریق فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده بود و امروز پاسخ آن را دریافت کرد.

در این نامه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا  قید شده که طبق ماده ۳۸.۴ آیین نامه  فقط اخراج ها به فصل بعدی منتقل می شود.

همچنین باشگاه پرسپولیس روز گذشته ضمن ارسال ویدیویی از اشتباهات متعدد داوری از فصل گذشته که منجر به حذف تیم از مرحله گروهی شد به داوری دیدار با الدحیل اعتراض کرد.

کارشناسان داوری نسبت به خطای مانزوکیچ روی نادری قبل از گل اول اتفاق نظر داشته و برخی نیز تاکید کرده بودند بازیکن الدحیل می بایست در دقیقه ۴۱بخاطر تکل خطرناک روی مهدی ترابی اخراج می شد.

باشگاه پرسپولیس علاوه بر چند مورد از اشتباهات مسلم داوران در فصل گذشته لیگ قهرمانان اسیا ویدیوی اشتباهات  داوری در فصل ۲۰۱۸ و بویژه گل افساید کاشیما در بازی رفت لیگ قهرمانان و دو اشتباه مسلم داور در نیمه نهایی سال ۲۰۱۷ مقابل الهلال را نیز برای کنفدراسیون فوتبال اسیا ارسال کرد تا برای انها مشخص شود که پرسپولیس تا چه اندازه از اشتباهات داوری طی فصول گذشته متضرر شده است.

باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرده که این اشتباهات به ضرر پرسپولیس تکرار نشود.

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =