آسمان استان کرمان در روز انتخابات آفتابی است

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان در خصوص وضعیت جوی استان کرمان در روز جمعه دوم اسفندماه گفت: در روز جمعه پدیده خاصی در سطح استان کرمان نخواهیم داشت و آسمان استان صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از کرمان ؛ رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان در خصوص وضعیت جوی استان کرمان در روز جمعه دوم اسفندماه گفت: در روز جمعه پدیده خاصی در سطح استان کرمان نخواهیم داشت و آسمان استان صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود.

حمیده حبیبی، به تشریح وضعیت جوی استان پرداخت و اظهارداشت: امروز ۲۹ بهمن‌ماه با پدیده افزایش ابر در سطح استان کرمان مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه دمای استان کرمان تا آخر هفته تغییر محسوسی نخواهد داشت، ادامه داد: در روز پنجشنبه وزش باد نسبتا شدید در مناطق شرقی و برخی مناطق شمال و شمال‌غرب استان دور از انتظار نیست، همچنین بارش پراکنده باران در مناطق شمال و غرب استان در این روز نیز پیش‌بینی می‌شود.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان از وضعیت جوی استان کرمان در روز جمعه دوم اسفندماه سخن به میان آورد و اظهار کرد: در روز جمعه پدیده خاصی در سطح استان کرمان نخواهیم داشت و آسمان استان صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =