وعده رئیس فدراسیون ژیمناستیک به هر ملی‌پوشی که سهمیه المپیک بگیرد

فدراسیون ژیمناستیک نوشت: رئیس فدراسیون ژیمناستیک از اهدای پاداش ۵۰ میلیون تومانی به هر کدام از ملی‌پوشان ژیمناستیک که بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند خبر داد.

دکتر زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک در خصوص حضور ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران در جام جهانی ملبورن اظهار داشت: حضور مداوم ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران در سطح اول ژیمناستیک دنیا یک ضرورت است و به همین خاطر تلاش کردیم در این دو سال و نیم اخیر تحت هر شرایطی این کار انجام شود.
وی ادامه داد: عملکرد همه ملی‌پوشان ژیمناستیک در مسابقات کسب سهمیه راضی کننده است و امیدوارم این روند رو به رشد آنها ادامه داشته باشد . ان‌شاءالله این تلاش‌ها به کسب سهمیه المپیک ختم شود اما حتی اگر این اتفاق هم رخ ندهد باید به ژیمناست‌های کشورمان افتخار کنیم چون تا همین الان هم آنها کار بزرگی انجام داده‌اند.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک در مورد اینکه آیا پاداشی برای کسب سهمیه المپیک توسط ملی‌پوشان ژیمناستیک در نظر گرفته شده یا نه، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله به هر کدام از ملی‌پوشان که بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند مبلغ ۵۰ میلیون تومان به عنوان پاداش اهدا خواهیم کرد. امیدوارم این اتفاق تاریخی رخ دهد تا شاهد درخشش ژیمناست‌های کشورمان در میدان معتبری همچون المپیک باشیم.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =