طرح اولویت‌دار پژوهشی  در استان چهارمحال  وبختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تصویب ۱۴ طرح اولویت‌دار پژوهشی این استان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان موظفند برای اجرای سریع‌تر این طرح‌ها جدیت و اهتمام ویژه و جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی  در کارگروه آموزش،پژوهش، فناوری و نوآوری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: رفع مشکلات چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مخلتف مرتبط با توسعه می‌تواند مهمترین و بهترین دستاورد توجه به امر پژوهش، فناوری و نوآوری باشد.

وی افزود: اجرای طرح‌های پژوهشی از سوی پژوهش‌گران و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، مطابق با آخرین یافته‌های علمی و نوین دنیا باعث تسریع در روند دستیابی به اهداف توسعه‌ای خواهد شد.

عباسی تصریح کرد: حضور جدی تمامی دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری در ارایه پیشنهادات و اجرای طرح‌های پژوهشی اولویت‌دار نتیجه توجه خاص جامعه علمی و تلاش این قشر برای رفع مشکلات استان است.

گفتنی است ،اعضای کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری چهارمحال و بختیاری کلیات اجرایی ۱۴ طرح اولویت‌دار پژوهشی این استان با ۴ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال اعتبار را تصویب کردند.

48
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =