۲۰ شعبه اخذ رای در بدره دایر است

فرماندار بدره با بیان اینکه ۲۰ شعبه اخذ رای در بدره دایر می شود ، گفت: تمامی زیرساخت‌های لازم برگزاری پرشور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ایلام، یونس آزادی در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات متعدد هم اندیشی انتخابات با اقشار مختلف و بکارگیری نقطه نظرات و پیشنهادات کارشناسی شده و ایجاد بسترهای لازم، فضای عمومی شهرستان به سمت و سوی آرامش برای برگزاری انتخابات سوق داده شده است.
وی افزود: با تدابیر اندیشیده شده همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در محل ستاد انتخابات شهرستان بدره فراهم و مشکلی برای اجرا و پیشبرد فرایندهای انتخابات در پیش نداریم.
فرماندار بدره با بیان اینکه غیر از شمارش آرا تمامی مراحل برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود، یادآور شد: ۲۰ شعبه اخذ رای برای این شهرستان در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۳ شعبه آن ثابت و هفت شعبه سیار است.  
آزادی تاکید کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، زمینه برگزاری انتخابات سالم و قانونمند با حضور حداکثری مردم در این حوزه انتخابیه فراهم است و نیروهای اجرایی و نظارت نیز آموزش‌های لازم را در این ارتباط فرا گرفته‌اند.
وی، رعایت اصل بی‌طرفی، امنیت، سلامت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را از مهم‌ترین ارکان انتخابات برشمرد و اضافه کرد: طرفداران و نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات و تمامی برنامه‌های تبلیغی خود را بر اساس قانون و رعایت بایدها و نبایدهای انتخابات و تبلیغات پیگیری و از هرگونه تخریب و اتهام زدن به دیگر نامزدها دوری و اخلاق انتخاباتی را مد نظر داشته باشند.
فرماندار بدره، شور و نشاط توام با امید را لازمه انتخابات پرشور و سالم دانست و بیان کرد: همه عوامل اجرایی اعم از ناظران، مجریان و دست‌اندرکاران، هیات‌های بازرسی، نامزدها و هواداران آنان و مردم باید در تحقق این مهم سهیم باشند.
آزادی به پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته اشاره کرد و گفت: مردم با حضور خود در صحنه‌های مختلف انقلاب از جمله انتخابات همه‌ توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی کرده‌اند و این پشتیبانی برای تداوم امنیت موجود ضروری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =