۲ نفر
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
خداحافظی "قلب رئال"از دنیای فوتبال

ورزش سه نوشت:ایکر کاسیاس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

نامزد شدن ایکر کاسیاس برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا، شایعه هایی را درباره خداحافظی از دنیای فوتبال به وجود آورده بود اما این موضوع هرگز تایید نشد.

در همین رابطه اما دقایقی باشگاه پورتو به شکل رسمی اعلام کرد که ایکر کاسیاس از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و دیگر این دروازه بان اسطوره ای فوتبال اسپانیا را در مستطیل سبز مشاهده نخواهیم کرد.

کاسیاس که در اواسط فصل گذشته به دلیل مشکل قلبی از ترکیب تیم پورتو کنار رفته بود، بعد از آن در تمرینات این تیم پرتغالی نیز شرکت کرد اما هرگز موفق به حضور دوباره در زمین فوتبال نشد و به نظر می رسد حالا قصد دارد در عرصه مدیریت فوتبال فعالیت کند.

دروازه بان سابق و اسطوره باشگاه رئال مادرید در طول دوران فوتبال خود به تمام افتخارات ممکن دست یافت که مهم ترین آنها به قهرمانی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی برمی‌گردد. کاسیاس افسانه ای همچنین با لوس بلانکوس نیز تمام افتخارات ممکن را درو کرد اما در سال ۲۰۱۵ با بی مهری از سوی این باشگاه روبرو شد تا مجبور به ترک تیم مورد علاقه خود شود.

کاسیاس حالا در حالی برای انتخابات ریاست فدراسیون اسپانیا ثبت نام کرده که برای این پست باید با روبیالس قدرتمند مقابله کند اما محبوبیت این ستاره سابق اسپانیا می تواند برگ برنده او در انتخابات باشد چرا که او از آن دست بازیکنان رئال است که حتی هواداران و بازیکنان تیم رقیب یعنی بارسلونا نیز احترام زیادی برایش قائل هستند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =