مشارکت حداکثری مردم در انتخابات  توطئه های دشمن را خنثی خواهد کرد

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انتخابات مظهر حضور حداکثری مردم در عرصه سیاسی است، گفت: همواره مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مختلف، فتنه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، جعفر مردانی در برنامه مردم و مسئولان رادیو جهان بین  افزود: رقابت سالم و اخلاق‌مداری از سوی نامزدها و هواداران آنها نقش موثری در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات دارد و همانطور که از نامزدها و هواداران آنها انتظار قانونمنداری و رعایت اخلاق می‌رود، رعایت قانون و اصل بی‌طرفی نیز از سوی مجریان با جدیت پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: مجریان امانت‌داران رای مردم هستند و این اطمینان را به مردم می‌دهیم که حافظ رای آنها هستیم.

مردانی، مشارکت حداکثری مردم را عامل خنثی‌سازی فتنه‌های دشمن دانست و گفت: دشمن در صدد این است که در برگزاری انتخابات اخلال ایجاد کند تا موجب کمرنگ شدن حضور مردم در پای صندوق‌های رای شود.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: این در حالی است که در ۴۱ سال گذشته مردم با همراهی خود با نظام، دشمنان را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشته‌اند.

مردانی، در ادامه از پیش‌بینی ۷۳۷ شعبه اخذ رای در این استان، تصریح کرد: از این تعداد ۵۳۱ شعبه ثابت و ۲۰۶ شعبه سیار است.* 

وی، همچنین تعداد واجدین شرایط رای دادن در استان را ۷۳۲ هزار و ۳۰۴ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳۷ هزار و ۸۲۳ نفر رای اولی هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =