۱۲ هزار نیروی پلیس نظم و امنیت انتخابات کرمان را بر عهده دارند

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از ۱۲ هزار نیروی پلیس امنیت انتخابات استان را به عهده دارند گفت: پلیس اشراف کامل اطلاعاتی داشته و با هر گونه تخلف انتخاباتی برخورد قاطع می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از کرمان ؛ سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان پیرامون برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهم و اثرگذاری در امر برگزاری انتخابات دارند و امروز شور و حال ایجاد شده برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس نتیجه رفتار رسانه‌ای است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات باید در فضایی سالم و ایمن برگزار شود که بخشی از فضای ایجاد شده حاصل زحمات رسانه‌ها است گفت: انتخابات یک فرصت برای نظام مقدس اسلامی بوده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب تضمین‌کننده امنیت نظام و جامعه اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه با برگزاری انتخابات خوب اقتدار نظام اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود و نقش رسانه در این امر بسیار اهمیت دارد افزود: در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی هستیم و باید با تلاش مجدانه توطئه‌های دشمنان را با حضور مقتدرانه خنثی و سرکوب کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و این انتخابات در دنیا بی‌نظیر است تصریح کرد: انتخابات مجلس از حساسیت خاصی برخوردار است چرا که به فرموده امام(ره) مجلس در راس امور بوده و نقطه وصل مردم با نظام است.

ناظری با ابراز اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود در جامعه اتحاد و وحدت ایجاد کرد که باید این اتحاد و همدلی در جامعه حفظ شود گفت: امروز دنیا نظاره‌گر برگزاری انتخابات مجلس در کشور است و در زمینه‌های مختلف باید باشکوه برگزار شود.

وی با عنوان اینکه رکن اساسی انتخابات امنیت انتخابات است که پلیس در این زمینه تمام توان، تلاش و امکانات خود را به‌کار گرفته است افزود: ملاک پلیس در تامین امنیت انتخابات مر قانون بوده و حراست از صندوق‌های رای اولویت اصلی پلیس است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه تمام رده‌های انتظامی در استان کرمان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارند گفت: امروز کرمانی‌ها مفتخر هستند که زادگاه سردار سلیمانی و مزار سردار سلیمانی کرمان است و کرمان با عنوان پایتخت مقاومت شهرت یافته است.

وی با تاکید بر اینکه باید تمام همت خود را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه به‌کار بگیریم افزود: قرارگاه امام علی(ع) برای انتخابات در استان راه‌اندازی شده است و با کمک سایر نیروهای مسلح امنیت انتخابات را پیگیری می‌کند.

ناظری با اشاره به اینکه بیش از ۱۲ هزار نیروی پلیس در حوزه‌های مختلف امنیت انتخابات را به عهده دارند گفت: تا امروز روند برگزاری انتخابات در کمال امنیت و آرامش برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تخلفاتی هم اگر وجود داشته به کاندیداها تذکر داده شده و در مواردی برخورد قانونی شده است افزود: برابر قانون از ساعت ۰۸:۰۰ صبح پنجشنبه تبلیغات ممنوع است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه منع تبلیغات در فضای مجازی و حقیقی هیچ فرقی ندارد و ممنوع است گفت: کاندیداها از طرفداران خود بخواهند که نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند تا انتخابات در کمال اقتدار و آرامش برگزار شود.

وی افزود: از مردم تقاضا داریم در ساعات اولیه به محل شعب اخد رای مراجعه کنند تا در ساعات پایانی شاهد ترافیک در این محل‌ها نباشیم و تجمع در اطراف شعب اخذ رای ممنوع است و تقاضا  داریم که با پلیس همکاری داشته و به هشدارها و توصیه‌های پلیس توجه داشته باشند.

ناظری با اشاره به شایعاتی که در فضای مجازی پخش می‌شود گفت: مردم باید دقت کنند که به این شایعات توجه نکنند و فقط به اخبار رسمی از رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی کشور توجه کنند.

وی با بیان اینکه خط قرمز پلیس قانون است و در امر برگزاری انتخابات با کسی تعارف نداریم افزود: مردم رای خود را به ما می‌سپارند و این رای حق‌الناس است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه پلیس اشراف کامل اطلاعاتی بر تخلفات دارد گفت: با هر گونه تخلف انتخاباتی در استان در راستای امنیت انتخابات برخورد قاطع می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =