مشارکت حداکثری در انتخابات، اولویت اصلی نظام است

جمالی پور گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اولویت اصلی نظام بوده که از سوی مقام معظم رهبری و رییس جمهوری مورد تاکید قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور استاندارقزوین در جلسه شورای اداری شهرستان بویین زهرا، اظهارکرد: همه مدیران و مسوولان باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند بدون اینکه امکانات دولتی در اختیار گروه خاصی قرار گیرد.
 وی اضافه کرد: از همه مدیران و حتی خود مردم درخواست داریم برای مشارکت حداکثری در انتخابات اهتمام جدی داشته باشند و البته مساله دخالت در انتخابات به نفع فرد یا جریان خاصی را نیز مراعات کنند.
 جمالی پور افزود:  با تدبیر شورای نگهبان و مقام معظم رهبری فضا برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شده و این فضا در شهرستان‌های استان از جمله بویین زهرا نیز در حال شکل گیری است.
 استاندار قزوین ادامه داد: نامزدها نباید به خود اجازه دهند که به هر قیمتی وارد مجلس شوند چون آسیب بداخلاقی، تهمت و افترا زدن در آینده دامن خود این افراد را نیز خواهد گرفت.
 وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان بویین زهرا، گفت: این شهرستان از ظرفیت‌های زیادی در صنعت، کشاورزی و گردشگری برخوردار است و حتما باید در آینده برای فعال سازی آنها برنامه ریزی های متعددی انجام دهیم.
 جمالی پور گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور باید حمایت از بخش خصوصی، جذب سرمایه گذاران و تکریم آنها در اولویت قرار گیرد و مدیران شجاعت حمایت از بخش خصوصی را داشته باشند چون رسیدن به توسعه پایدار با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی امکان پذیر است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =