رصد عملکرد شهرستانها در قالب رقابت مثبت

استاندار لرستان: در روز اخذ رأی، عملکرد شهرستانها در قالب یک رقابت مثبت رصد خواهد شد

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «سید موسی خادمی» اقدامات انجام گرفته در راستای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را مثبت ارزیابی کرد .

وی افزود: تاکنون اقدامات خوبی در راستای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شده است که بخشی از آن مربوط به حوزه فناوری اطلاعات می باشد .

خادمی عنوان کرد: آینده انتخابات باید به سمت تمام الکترونیکی شدن پیش رود و دکتر روحانی رئیس جمهور محترم نیز بر این موضوع تأکید کرده است ‌.

وی در ادامه افزود: بخشی از اقدامات در قالب برگزاری جلسات، انجام مکاتبات، تأمین نیروی فنی مورد نیاز، برگزاری دوره های آموزشی، تهیه تجهیزات، برگزاری مانور سراسری در استان و مشخص نمودن وظایف افراد حاضر در شعب انجام شده است .

خادمی با اشاره به اینکه لرستان ۹۰/۳۷ درصد پوشش شعب را داراست، تصریح کرد: عملکرد مسئولین فناوری اطلاعات استان بسیار خوب بوده است و انتظار می رود انتخابات پیش رو با بهترین کیفیت ممکن برگزار شود .

استاندار لرستان با اعلام اینکه تا کنون نکته منفی در انتخابات نداشته‌ایم، گفت: در روز اخذ رأی، عملکرد شهرستانها در قالب یک رقابت مثبت برای برگزاری انتخابات رصد خواهد شد که نقش کارشناسان فناوری اطلاعات در این زمینه بسیار مهم خواهد بود .

خادمی در پایان مطرح کرد: اتفاقات درون شعب اخذ رأی با کنترل پذیری مسئولین انفورماتیک انجام شود و آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه حادثه پیش بینی نشده وجود داشته باشد .

وی افزود: واقف بودن نیروهای فنی بر امور، در فرآیند انتخابات بسیار اثر گذار خواهد بود .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =