۰ نفر
۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
معصومه ابتکار: کرونا را سیاسی نکنید

ایرنا نوشت: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در توئیتی مساله کرونا ویروس را موضوعی تخصصی عنوان کرد و افزود: اظهارنظر سیاسی، خبرسازی و ترساندن به ضرر مردم تمام می‌شود. 

به گزارش خبرآنلاین، معصومه ابتکار امروز پنجشنبه در توئیتی نوشت: درمورد شیوع ⁧کروناویروس⁩ یا COVID-۱۹ بعنوان ایمونولوژیست می‌گویم موضوع تخصصی است و اظهار نظر سیاسی، خبرسازی و ترساندن به ضرر مردم تمام میشود. 
‏وی با دعوت به همراهی، افزود: برای مواجهه بااین ویروس جدید، پروتکل های WHO و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت اصل است.

جلسه قرارگاه تصمیم‌گیری درباره ویروس کرونا با حضور وزیر بهداشت، صبح امروز (پنجشنبه) در وزارت بهداشت تشکیل شد. در این جلسه، اعضای شورای معاونان وزارت بهداشت و مدیران ارشد وزارت بهداشت از معاونت های بهداشت، درمان و سازمان غذا و دارو حضور دارشتند و از طریق ویدیو کنفرانس نیز با روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور مرتبط بودند.

مشاهده و اعلام دو مورد ابتلا به ویروس کرونا در قم که به فوت دو بیمار منجر شد وزارت بهداشت را در حالت آماده باش قرار داده است.

مسئولان وزارت بهداشت هنوز جزئیات بیشتری درباره وجود موارد دیگری از ویروس کرونا در قم یا شهرهای دیگر و نیز منشا ورود این بیماری به کشور اعلام نکرده اند اما به مردم توصیه می کنند که اصول بهداشت فردی شامل شست و شوی مداوم دست ها با آب و صابون، پرهیز از روبوسی و دست دادن و پرهیز از حضور در اجتماعات در صورتی که بیماری تنفسی دارند را رعایت کنند.

۲۳۵۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =