سردار «حاجی‌زاده» و سردار «تنگسیری» رای خود را به صندوق انداختند/کسی را به مجلس بفرستیم که از جنس مردم باشد

فارس نوشت: فرمانده نیروی هوافضای سپاه و فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در انتخابات مجلس و اولین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان شرکت کردند.

 سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه و سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در شعب اخذ رای مسجد ابوذر و مسجد نارمک آرای خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداختند.

سردار دریادار علیرضا تنگسیری با شرکت در انتخابات مجلس یازدهم و میان دوره‌ای مجلس خبرگان گفت: انتخابات یک فرضیه و بر ما واجب است؛ همان طور که حضرت آقا فرمودند در ساعات اولیه روز انتخابات حاضر می‌شویم تا رای دهیم چون شهدای ما الان منتظرند که ما چگونه عمل می‌کنیم.

بنابر گزارش ایسنا، وی ادامه داد: بر من و غیر از من واجب است که در انتخابات حضور پیدا کنیم، انتخابات یکی از مولفه های اقتدار کشور است، اگر می‌خواهیم یک کشور سربلند و با افتخار داشته باشیم باید در انتخابات شرکت کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان گفت که انتخاب درست اهمیت بسزایی دارد؛ لذا کسی را به مجلس بفرستیم که دلسوز مردم، از مردم و جنس مردم باشد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1355114

برچسب‌ها