حدادعادل در صف رأی‌گیری/واعظی هم رأی داد /میزان مشارکت در انتخابات کمتر از دوره‌های قبلی نیست/احساس کردم تیری به قلب ترامپ شلیک کردم+عکس

محمود واعظی، غلامعلی حداد عادل، حسن غفوری فرد و آیت الله نوری مفیدی در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای خبرگان رهبری شرکت کردند.

به گزارش خبرآنلاین، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز صبح امروز در انتخابات شرکت کرد و رای خود را در صندوق انداخت.

میزان مشارکت در انتخابات کمتر از دوره‌های قبلی نیست

غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، صبح امروز(جمعه) به منظور شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای خبرگان رهبری، با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در مسجد لرزاده تهران، رأی خود را به صندوق انداخت.

بنابر گزارش مهر، وی سپس در جمع خبرنگاران درخصوص میزان مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد: هنوز صحبت در این خصوص زود است چون باید تا پایان روز صبر کرد ولی آن مقداری که در اخبار دیدیم مشارکت در سطح کشور خوب است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: پیش بینی من از مشارکت مردم در انتخابات این است که مشارکت از دوره های قبل خیلی کمتر نیست و شاید نزدیک به دوره های قبل باشد.

حدادعادل در ارتباط با اهمیت این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از هر زمان دیگری راه ما در مقابله با آمریکا تمایز پیدا کرده است و در واقع حضور این ملت در انتخابات به معنای تایید راه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در طول دوران چهل و یک ساله گذشته ملت ایران است.

وی در رابطه با اتحاد اصولگرایان تصریح کرد: اتحاد همیشه برای هر جناحی ایجاد فرصت بیشتر می کند.

حدادعادل درباره تاثیر انتخابات در سیاست خارجی ایران گفت: اگر یک مجلس مقدار مستقل ایجاد شود دست ما را در سیاست خارجی  قوی تر می‌کند. علاوه بر این حضور مردم در انتخابات به معنای اقتدار ملت ایران است. به معنای این است که نظام جمهوری اسلامی از پشتوانه مردمی برخوردار است و این دست ما را در سیاست خارجی بالا می‌برد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره تبلیغ رسانه های بیگانه مبنی بر عدم حضور مردم برای شرکت در انتخابات خاطرنشان کرد: مردم هوشیار هستند؛ قبل از انقلاب با حضور خود انقلاب را به پیروزی رساندند و بعد از انقلاب نیز با حضور خود انقلاب را حفظ می‌کنند چون به دست آوردن پیروزی مهم است اما حفظ آن دارای اهمیت بیشتری است.

وی تاکید کرد: مردم توجه دارند که با حضور خود پای صندوق‌های رای، به حفظ پیروزی به دست آمده کمک می‌کنند و این باعث می‌شود نظام با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی خود برابر فشار حداکثری اقتصادی مقاومت کند کمااینکه در چند سال گذشته نیز مقاومت کردیم و علت اصلی عصبانیت ترامپ و آمریکا این است که فشار حداکثری آنها اثری نکرده است.

حضور غفوری فرد و آیت الله نورمفیدی در انتخابات

همچنین حسن غفوری فرد، با حضور در حسینیه جماران، در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

وقتی رای در صندوق انداختم احساس کردم تیری به قلب ترامپ شلیک کردم

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، صبح امروز درحالی که مشغول انداختن رای خود در صندوق سیاری که در منزل ایشان صورت گرفت، گفت: حضور مردم در انتخابات جهاد بزرگی است درحقیقت مردم با حضور حماسی خود در انتخابات تیری را به قلب دشمن پرتاب می‌کنند وقتی که بنده رای خود را در صندوق اخذ آرا انداختم احساس کردم که تیری به قلب ترامپ شلیک کردم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با تبریک روز انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: روز انتخابات دوم اسفند یک روز بسیار مهمی است و در این روز تکلیف نمایندگانی که باید در مجلس شورای اسلامی قوانین مورد نیاز کشور را تصویب کنند را انتخاب می‌کنیم و به آنها رای می‌دهیم.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1355181

برچسب‌ها