شور انتخابات در سر انگشتان فیروزه‌ای رنگ مردم چهارمحال و بختیاری

انتخابات نشان‎دهنده آگاهی و شعور سیاسی مردم یک جامعه و حساسیت آنها به آب و خاک و نظام سیاسی کشورشان است.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال و بختیاری ، بی‌شک انتخابات تجلی گاه ظهور این اداره جمعی است و یکی از فصول مهم میثاق ملی ما یعنی قانون اساسی، انتخابات است که ما را به حضور در آن ملزم می‌کند.

علاوه بر این در جامعه ما که جامعه‌ای اسلامی است و مردم به مبانی دینی پایبند هستند تمام اموری که به نحوی به حیات دین و مملکت اسلامی ارتباط پیدا می‌کند، وظیفه و تعهد و مسئولیت بالاتری هم ایجاب می‌کند و آن تکلیف شرعی و مسئولیت دینی است که شهروندان مسلمان در برابر خدا، احکام و مقررات دینی دارند.

از همین رو با آنکه انتخابات طبق قانون اساسی، حقی است بر عهده مردم که از طرف آنها می بایست اعمال شود، اهمیت سیاسی و ملی آن در جامعه دینی یک وظیفه دینی نیز محسوب می‌شود که سرنوشت جامعه اسلامی با آن رقم می‌خورد و زمام داران و کارگزاران شایسته برای تصدی مسئولیت ها برگزیده می شوند.

این موضوع سبب شد تا امروز در جای جای ایران اسلامی از جمله مردم استان چهارمحال و بختیاری حماسه بزرگی رقم بخورد.

یکی از رای دهندگان استان چهارمحال و بختیاری در همین رابطه انگیزه شرکت خود در انتخابات را دفع فتنه‌های دشمن عنوان کرد و گفت: با توجه به هجمه‌ های دشمن باید تمام توان خود را برای شرکت در انتخابات به کار گیریم.

وی، همدلی بین نمایندگان استان را لازمه عملکرد بهتر آنها دانست و تصریح کرد: یک نماینده کارآمد کسی است که وضعیت استان را به خوبی رصد کند، مجدانه پیگیر امور  باشد و مشکلاتی که در استان وجود دارد را بتواند رفع کند.

این شهروند استان چهارمحال و بختیاری افزود: در همین خصوص هرچقدر تلاش کنیم که نمایندگان انقلابی، ولایتمدار و مردمی انتخاب کنیم به همان اندازه کشور به سمت پیشرفت و ترقی هدایت می‌شود.

وی افزود: در انتخابات شرکت کردم تا  از خون شهدایی که در این راه ریخته شده پاسداری کنم چراکه برای رسیدن به این نقطه خون‌های بسیاری ریخته شده است.

یک رای اولی هم با شور و شوق انتخاباتی به همراه دوستان خود امروز در پای صندوق های رای حاضر شد و برای نخستین بار رای خود را به صندوق انداخت.

وی، روز دوم اسفند را از به یادماندنی‌ترین و خاطره انگیزترین روزها دانست و افزود: حس بسیار خوبی دارم، خیلی دوست داشتم به سن قانونی برسم و بتوانم در انتخابات شرکت کنم و امروز که این موضوع محقق شد بسیار خوشحال هستم.

این رای اولی تصریح کرد: انقلابی بودن، پشتیبانی از مردم، دغدغه‌ مند و دردمند بودن، جهادگر و پرتلاش بودن ملاک‌هایی است که برای انتخاب نامزد موردنظرم دارم و امیدوارم منتخب مردم کسی باشد که خود را متعلق به همه مردم بداند.

وی خاطرنشان کرد: رشد و توسعه کشور و استان از دیگر موضوعاتی است که از نماینده مجلس انتظار می‌رود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1355426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =