استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم مجریان انتخابات را امین خود بدانند و مطمئن باشند در آراء آنان که امانت مردم نزد مجریان انتخابات است، دست برده نمی شود.

 قاسم سلیمانی دشتکی روز جمعه در محل شعبه اخذ رای در مدرسه هیات امنایی شهرکرد در جمع خبرنگاران افزود: به مردم، نامزدها و هواداران آنها این اطمینان داده می شود که مجریان انتخابات از رای آنها به خوبی امانتداری می کنند.
وی ادامه داد: برهمین اساس توصیه می شود تا همگان با اعلام نتایج انتخابات، به آن احترام بگذارند و مطمئن باشند آنچه در صندوق ها ریخته می شود، از صندوق ها خارج می شود.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: رای مردم همان است که از صندوق ها خارج می شود و از این امانت به خوبی حفاظت می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم همواره پشتیبان نظام، انقلاب و کشور هستند، افزود: امروز بار دیگر این موضوع را مردم با حضور حماسی و چشمگیر خود در پای صندوق های رای ثابت می کنند.
سلیمانی دشتکی با بیان اینکه مردم ولی نعمت نظام هستند، خاطرنشان کرد: سیاستگذاری برنامه های کشور به رای و نظر مردم گره خورده است.
گفتنی است ، تعداد شرکت کنندگان واحد شرایط در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در چهارمحال و بختیاری 664 هزار و 29 نفر است که از این تعداد 49 هزار و 973 نفر رای اولی هستند.
710 شعبه اخذ رای در استان برای برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است که از این تعداد شعبه اخذ رای، 503 شعبه ثابت و 207 شعبه سیار است.
افزون بر 11 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و پشتیبانی در برگزاری انتخابات در استان مشارکت می کنند.
چهارمحال وبختیاری دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.
برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری 146 نامزد ثبت نام کرده بودند که از این تعداد تاکنون 47 نامزد در گردونه رقابت حاضر هستند.
همچنین در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز از 16 نامزد ثبت نامی سه داوطلب در عرصه رقابت حضور دارند.
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند امسال برگزار می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =