دلیل بستری شدن محمدرضا شجریان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مشخص شد

در پی اخبار ضد و نقیضی که از بیماری محمدرضا شجریان منتشر می‌شود، بیمارستان جم بیانیه‌ای درباره وضعیت سلامتی محمدرضا شجریان منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وضعیت سلامتی شجریان با اخباری ضد و نقیضی که در این باره منتشر می‌شود برای بسیاری از هواداران این خواننده موسیقی سنتی سوال‌برانگیز شده است.

در همین رابطه داوود گنجه‌ای آهنگساز و از اعضای هیات مدیره خانه موسیقی توضیح داده بود: «من صبح و عصر به بیمارستان جم رفتم. استاد شجریان در آی سی یو هستند.صبح ، مشکل تنگی نفس داشتند. اما عصر، حال عمومی ایشان رو به بهبود گذاشت.»

حال هیات مدیره بیمارستان جم هم در بیانیه‌ای در این باره آورده است:‌ «هم میهنان گرامی. با توجه به اخبار غیر مستند فراوان در شبکه‌های مجازی در رابطه با سلامت استاد آواز ایران زمین جناب آقای محمدرضا شجریان به اطلاع می‌رساند که در روزهای اخیر اختلالات ریوی ایشان که ناشی ازبیماری قبلی ایشان است، ادامه‌دار شده و درتاریخ ٩٨/١٢/١ در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جم بستری شده‌اند.

پزشکان متخصص در تمام ساعات شبانه‌روز بربالین ایشان حاضرند و برای بهبود ایشان از تمام امکانات و تجهیزات آی‌سی‌یو استفاده می‌کنند.

شرایط عمومی ایشان درحال حاضر تحت کنترل بوده ولی هنوز به مراقبت ویژه نیازدارند. لطفا اخبار رسمی را ازطریق بیانیه‌های رسمی بیمارستان پیگیری کنید.

هیئت مدیره بیمارستان جم.»

در این‌باره بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت سلامتی محمدرضا شجریان از زبان پزشک معالج او

توییت همایون شجریان که طرفداران پدرش را بسیار نگران کرد

تازه‌ترین خبر درباره سلامتی شجریان از زبان داود گنجه‌ای

واکنش همایون شجریان به خبر درگذشت پدرش

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1355453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
    38 0
    خداوندا .... به سلامت دارش.
  • TR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
    26 0
    سایه ات مستدام بر سرزمین خسرو ایران
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
    38 1
    مگه ایرانه؟ اینجا چیکار می کنه؟
    • GB ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
      20 0
      اینجاست چون وطنش ایران و مردم ایران دوستش دارن
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
    32 3
    به ما چه؟
    • نرگس IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
      7 0
      جالبه کسی ادعا میکنه شجریان وطنش رو‌دوست داره که خودش پرچم انگلیس رو‌گذاشته و بعد مصاحبه شجریان با بی بی سی و روباه پیر ، برای ما وطن دوستی این افراد رو‌معنا میکنه .اگر منظورت از وطن همونیه که پرچمشو گذاشتی ،آره اون وطن با پرچم دشمن براتون دوست داشتنیه
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    0 3
    این ما کنتم یدرککم الموت ولو کنتم فی بروج المشیده /هرجا باشید مرگ به سراغتون میاد هر چند در کاخ های سربه فلک کشیده باشید...برا استاد آواز ایران زمین ارزوی بهبودی میکنیم ...ولی پنجه در پنجه اجل نمیشه کرد اون زورش بیشتره
  • علی IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    0 3
    با آرزوی سلامتی همه مریضان خصوصا آنهایی که در بیمارستان بستری هستند همه از خداییم و بسوی او میرویم دیر و زود داره سوخت و سوز نداره همه باید پاسخگوی اعمال خود در نزد خالق به همتا باشیم استاد گرامی هم باید آماده باشد
  • شاهد IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    3 0
    سه سال مقاومت در برابر بیماری به یاری دعای مردم
  • امیرمحمد IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    3 0
    به نرگس و کسی که گفتند به ما چه به ما چه ؟ پس چه چیزی به ما ربطی دارد ؛ جالب است که افراد کوتاه دست مانده از هنر که هیچ فضلی ندارند آمده به خود اجازه توهین به هنرمندان واقعی را می‌دهند ؛ پس هنرمندان ما کیستند ؟ و به نرگس : چه ربطی دارد که شما می‌گویید وطن فروش هستند استاد شجریان ؛ شما می‌توانید شهادت دهید که وطن فروش هستند ؟ ولی من شهادت می‌دهم که نیستند ؛ چون ایشان صدایشان تنها با تکنیک و تبحر نیست ؛ عشق میداند ؛ حافظ میداند و با عشق می‌خواند ؛ چنین فردی که زاده این سرزمین است وطن فروش نیست حکومت پرستی را با وطن پرستی ترکیب نکنیم و به دیگران انگ وطن فروشی نزنیم
  • مجیددلبند IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    3 0
    انشالله خوب وسلامت به آغوش خانواده ودوستداران برگرددآمین