حماسه آفرینی مرزداران خلیج فارس با حضور حداکثری

ایسنا نوشت ،اذان ظهر روز جمعه ۲ اسفند ماه به وقت بندرعباس گفته می شود و من به این فکر می کنم که امروز واقعه ای بزرگ در راه است، چهره عده ای را که نگاه می کنم گویا نامه اعمالشان را به دست گرفته و خوشحال و شادان رو به سوی بهشتی می روند که وعده اش محقق شده است، و اما عده ای دیگر که چهره در نقاب کشیده و در گریبان فرو برده اند با مخفی کردن خود طبل رسوایی را کوبیده و میخواهد روانه جهنمی شود که آمریکا و اسرائیل و انگلیس برایش فراهم کرده و مسبب اصلی آن شده است.

آری گویا قرار است بهار همیشه یادآور عرصه قیامت و زنده شدن انسان پس از مرگش باشدو اینک بهار انتخابات از راه رسیده تا باردگر مردم ایران را گلی از گلهای بهشتی کند تا رخسار سفید و سرما زده فصل زمستان را رنگارنگ جلوه دهد، مردم هرمزگان می خواهند با قطره قطره حضور خود در پای صندوق های رای گرمای نیلگون خلیج فارس و زلالی این دریای بی کران باشند.
گویا انگشتان دستشان قدرتی مضاعف گرفته و می خواهند با همین انگشت های به ظاهر کوچک، قدرتمندانه زننده سیلی محکم به آمریکای جنایکار باشند تا قلم در دست انتقام سخت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را خود نیز بگیرند، همان قلم که خداوند به آن سوگند خورده و از آن به عنوان ابزاری یاد می کند که در دست گرفتن و برحق نوشتنش را به هرکسی نخواهد داد همان گونه که نوشتن کلام خود را کار شاعری دیوانه نپنداشته است، آری شرکت در انتخابات نیز گویا فقط هنر مردان خدا است.
همان هایی که در عرصه جنگ سخت وارد میدان نبرد حق علیه باطل شده و هنر شهادت را رقم زدند اکنون نیز وارثان این سرزمین در جنگ نرم حضوری فعال داشته و با جانشینی خدا بر روی زمین هنر تنها نگذاشتن رهبر معظم انقلاب و ایران اسلامی را دارند.
خوشا به سعادت آن دسته از افرادی که باحضور خود لبخند زیبای رضایت خدا را از آن خود کرده اند که تعدادشان نیز کم نبوده است، حضوری گسترده و عظیم که هرآن افزوده تر می شود، نه قلم وصف توصیف و نه دوربین ها قدرت ثبت یک به یکشان را دارد، کدام قلم و دوربینی می تواند حضور پرشور رای اولی ها پای صندوق های رای را به تصویر بکشاند آن چنان که شایسته عزمشان باشد، کدام قلمی می تواند از وجود مردی بنویسد که از بازماندگان رای آری به جمهوری اسلامی ایران است و اکنون امده تا بار دیگر مشت محکمی بر دهان آمریکای خائن، دشمن همیشگی ما باشد؟

بختیار هاشمی پور با ۸۱ سال ایستادن در وصف آرا را خیی راحت می داند زیرا فقط بخاطر رهبرمعظم انقلاب که به تعبیر خودش کارشناس بزرگی است که  زمانی که صحبت می کند آمریکا می فهمد که چه می گوید، وی در گفت و گو با ایسن گفت: برای یک انتخاب صحیح از دوستان و آشنایان  سوال می پرسیدم، میخواهم فردی باشد که به وعده های خود عمل کند و به حرف رهبر گوش دهد.
هاشمی پور ادامه داد: جوان ها به حرف بزرگان دین گوش داده و تشخیص درست از غلط را داشته باشند، دامن به شایعات دشمن نزنند و بدانند که پوچ و توخالی است، آن ها می خواهند انقلاب را نابود کنند، بهتر از جمهوری اسلامی انقلابی نیست، رهبر کبیر ما با این انقلاب دنیا را تغییر داد، ایشان هم ردیف با پیامبران ما استف، اروپائیان روی ایران حساب کرد ه اند، ما ارزش مند هستیم قدر خود و انقلاب را بدانیم.
محمدرضا کهوری در گفت و گو با ایکنا گفت: حضور در انتخابات وظیفه ما است و می تواند مشت محکمی باشد بر دهان دشمن تا نگوید مردم پای صندوق های رای نمی روند، تا بداند تحریم ها هیچ تاثیری روی ما ندارد.
کهوری افزود: باوجود اینکه از قبل نمایندگان را می شناختم اما باز هم برای انتخاب صحیح تحقیق کردم تا بتواند مجلس خوبی برای آینده ایران رقم بزند معضل بیکاری را حل کند و به فکر مشکلات مردم باشند.
شهروند دیگری که  با خبرنگار ایسنا گفت و گو کرد هدف خود  در این انخابات را  شرکت در سرنوشت سیاسی خود می داند، به دلیل سالها سکونت در بندرعباس و بومی بودن شناخت کاملی از نماینده ای که انتدخاب کرده دارد.
وی گفت: صداقت و کاردانی از ملاک های نامزد انتخابی من است و انتظار دارم در تصویب و وضع قوانین در سونوشت مردم به منافع و حقوق آن ها توجه داشته و در تدوین قوانی دقت لازم را داشته باشد.

مریم احمدی و  فاطمه موسی پور  از رای اولی هایی بودند که  در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت می کردند، جالب است که حس و حالی مشابه داشته و از اینکه  توانسته اند در سرنوشت کشور خود سهیم باشند خوشحال هستند، می خواهند فردی به مجلس برود که انقلابی بوده و  پایبند به تعهدات و حرف هایی که زده است باشد، به شهر رسیدگی و برای جوانان شغل ایجاد کند، کشورشان  را دوست داشته و می خواهند نمایند ه ای راه پیدا کند که شجاع باشد.
خانم حقگو نیز که به عشق رهبر و مملکتش آمده این حضور با ویلپچر را یک دین می داند و معتقد است هر ایرانی با تعصب و غیرتی که معروف است وقتی عاشق  رهبشر باشد سختیها را نیز قابل تحمل می کند.
وی اظهار کرد:برخی برای مملکت جان داده اند آمده ام چون باید بدانم آینده کشورم چه می شود،با این حضور یاد آوری می شود که چه ظلم هایی را تحمل کرده و اکنون در بهشتی هستیم که باید قدر ان را بدانیم.
حقگو گفت: با توجه به تحقیقاتی که انجام دادم نامزد مورد نظر خود را فردی صالح دیم و انتظار دارم ایمان به رهبر و انقلاب و مملت داشته باشد زیرا با وجود تردید نمی تواند به وظایف خود عمل کند همچنین جا پای رهبرم بگذارد و در مسیر ایشان قدم بردارد، رهبر معظم انقلاب ۴۰ سال با تمام سختیها  و تحریم ها راه درست را نشانمان داد و ما اکنون در سلامت و امنیت زند گی می کنیم،.
وی ادامه داد: عقیده ام این است که باید گوش به فرمان رهبر باشیم آن کسی می فهمد چه رهبری دارد که از او معجزه دیده باشد من از رهبرم معجزه های زیادی دیده ام، مردم های کشورهای بیگانه نمی دانند که ما چه رهبری داریم هرچند آن ها نیز در حیرت هستند، من رهبرم را دوست دارم و فرزندانم را نیز در راه رهبر گذاشته ام.
حضور صدیقه حسینی  ۵۶ ساله و  فاطمه محمد زاده جوان ۲۱ ساله در کنار هم نیز نشان از وحدت و اتحاد تمامی نسل ها با هم را دارد یکی اصالتا اهل مشهد و دیگری اصالتی آذری دارد اما هدفی مشترک و راهی یکسان دارند، حرفشان با خبرنگار ایسنا این بود که بخاطر کشورم، شهدا و شهید قاسم سلیمانی آمده ام و می خواهم دینم را ادا کنم و از حقوق زنان نیز دفاع کنم.
زینب رئیسی نیز  که  بخاطر خون شهدا و رهبر امده است بنا به مهر شناسنامه اش ششمین دوره ریاست جمهوری، اولین رای او بوده و  اکنون یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۴ مهری است که در مدرک هویتی خود به ثبت رسانده است، در گفت و گو با ایکنا دغدغه اصلی اش جوانان بود و گفت: نماینده مجلس توجه خاصی به جوانان داشته باشد.
فاطمه قاسمی که شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی می داند گفت: من به خاطر رهبر آمده ام تا پشت ملت و کشورمان باشم باید در این عرصه باشیم تا آمریکا بداند تنها نیستیم.
وی ادامه داد: برای انتخاب اصلح به رزومه  آنها رجوع کردم و ملاکم این بوده تا در عرصه کاری خود قدم مثبتی برداشته باشند، اکنون نیز انتظار دارم فردی که به مجلس راه پیدا می کند به وعده های خود عمل کند و تلاش کند تا در قدمی مثبت گام بردارد و در آینده فرزندانم مثبت باشد.
مرتضی اصلانی گفت: هدف از حضورم در انتخابات حمایت از رهبر و کوری چشم شمن است، نماینده مردم در مجلس برای ۴ سال در قانون گذاری نقش دارد طبق وظیفه ای که دارم با  تحقیق کامل انتخاب کرده ام.


مریم نظری گفت: وطیفه انقلابی ما است که و پیرو ولی فقیه باشیم، به دستوررهبر عمل کنیم و باید شخصی را انتخاب کنیم که اصلح باشد و برای مردم قدمی مثبت بردارد.
وی با بیان اینکه ما دین مان را به انقلاب و شهدا ادا می کنیم، افزود: فرزندان ما نیز باید یاد بگیرند که در تعیین سرنوشت کشور مشارکت کنند، ما الگوی آنها هستیم باید در انتخابات و در تمام عرصه های مربدط به انقلاب و اسلام حضوری مثبت داشته باشند، نماینده ای که پیرو ولی فقیه باشد برای من بسیار با اهمیت است رزومه کاری آنها را خواندم و امیدوارم به  نتیجه ای که رسیده ام مثبت باشد.
حبیبه رحیمی گفت: به خاطر دینمان، شهدا، سردارشهید سلیمانی که مانند حضرت عباس(ع) شهید شدآمده ام،  خانواده ما عاشق رهبر است و تا جان در بدن داریم فدای ایشان هستیم، انتظارم از نماینده مجلس به دلیل این است که به جوانان رسیدگی شود و مشکل مسکن مردم را حل کند.
رحیمی ادامه داد: انگشت ما در چشم دشمن فرو خواهد رفت زیرا سردار سلیمانی مظلومانه شهید شد ما خواب بودیم او رفت به شهادت رسید، دخترم ارادت و عشق خاصی به شهدا دارد می گوید اگر شما رفته رفته سنتان بالا می رود اما ما جوانان هستیم و از کشور دفاع می کنیم، کاش ما هم شهید می شدیم، کاش کاش کاش.
حضور مردم در بندرعباس پای صندوق های رای برای انتخاب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسید که همچنان حضور مردم را در صحنه، پای صندوق های رای مشاهده می کند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1355457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =