اجرای طرح نظارتی  نوروز ۹۹ در استان چهارمحال وبختیاری

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت:طرح نظارتی بازار نوروز از اول اسفند ۹۸ آغاز شد وتا اول اردیبهشت سال ۹۹ به مدت دو ماه تداوم دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سجاد رستمی افزود:درطرح نظارتی نوروز ۵۰ بازرس در سراسر استان در دو شیفت صبح و عصر از اصناف و مراکز خدماتی، بازرسی و به تخلفات رسیدگی می‌کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه در این طرح ۴۰ اکیپ، بازرسی از اصناف و مراکز خدماتی را برعهده دارند، گفت: نظارت بر قیمت کالا، صدور فاکتور، درج قیمت، کم‌فروشی، تقلب، بهداشت و .. . از مهم‌ترین مواردی است که بازرسان این اداره بررسی و با متخلفان برخورد خواهند کرد.
وی با بیان اینکه بازرسی در دو عرصه کالا و خدمات انجام می‌شود،گفت:نظارت بر فروشگاه‌های لبنیات، میوه فروشان، کیف و کفش، خواروبارفروشان، فروشگاه‌های عرضه‌کننده گوشت سفید و قرمز و .. . در بخش کالا و نظارت بر شرکت‌های مسافربری، مراکز و اماکن تفریحی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، هتل‌ها، رستوران‌ها و .. . در بخش خدمات از وظایف نظارتی بازرسان در طرح نظارتی نوروز قرار دارد.
وی بااشاره به طرح نظارتی ویژه اداره بازرسی و نظارت گفت:نظارت ویژه بر قیمت میوه و مرکبات، نحوه برگزاری طرح‌های ارزانی و فروش فوق‌العاده‌، رعایت درصد سود خرده و عمده‌فروشی و نحوه ارائه خدمات در نمایشگاه‌های نوروزی، ارائه خدمات در پارکینگ‌ها، خشک‌شویی‌ها و قالیشویی‌ها از مهم‌ترین موارد طرح ویژه نظارتی اداره بازرسی و نظارت چهارمحال و بختیاری خواهد بود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از موارد یاد شده با شماره ۱۲۴ تماس و گزارش دهند.
 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1356439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =