آگاهسازی مردم به دور از اضطراب در خصوص کرونا

استاندار اردبیل گفت: مدیران و مسوولان مربوطه در راستای آگاهسازی مردم از ویروس کرونا و عوارض احتمالی آن به دور از ایجاد دلهره و اضطراب عمل کنند.

به گزارش خبرآنلاین از اردبیل ، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در جلسه قرار گاه پدافند زیستی استان گفت: با توجه به اینکه این بیماری در کشور رو به شایع شدن است ، لازمه آن برنامه ریزی مناسب مدیران و مسوولان مربوطه و همکاری مردم برای پیشگیری از بروز عوارض است.

او افزود: در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس لازم است ، اجتماعات غیر ضروری برچیده شده و حضور در مراکز جمعی از جمله آبدرمانی ها ، مراکز نگهداری سالمندان ، عزاداری ها ، جشن ها و سایر آیین های جمعی به صورت مناسب مدیریت شود.

استاندار اردبیل با تاکید بر اطلاع رسانی علمی و صحیح از سوی مسوولان بهداشتی استان در خصوص ویروس کرونا ، اهالی استان را به پرهیز از توجه به شایعات فراخواند.

بهنام جو اظهار کرد: با توجه به اینکه این موضوع علمی و پزشکی می باشد ، به غیر از مسوولان و متخصصان مربوطه احتمالات ارائه شده از سوی افراد دیگر رد شده می باشد.

او افزود: صدا و سیما با همکاری سایر رسانه های استان با استناد به منبع خبری دانشگاه علوم پزشکی استان اطلاعات مربوط به این ویروس و چگونگی انتشار و روش های پیشگیری را ارائه می دهد.

استاندار اردبیل بیان کرد: امید می رود با همکاری مسوولان و مردم و رسانه ها عوارضی از محل این ویروس متوجه استان نشود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1356461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =