۰ نفر
۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
بسته شدن درهای آرامستان سنندج

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: برای مقابله با شیوع بیماری کرونا و در راستای حفظ سلامت شهروندان در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه درهای آرامستان بهشت محمدی بسته می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از سنندج ؛ توفیق سرفراز اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و بر اساس توصیه پزشکان، شهروندان باید از حضور در تجمع‌های عمومی و اماکن شلوغ پرهیز کنند.

وی افزود: در روزهای پایانی سال بازماندگان اهل قبور با توجه به سنت دیرینه جهت زیارت به آرامستان‌های بهشت محمدی مراجعه می‌کنند.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج تصریح کرد: حضور جمع زیادی از شهروندان در آرامستان بهشت محمدی در بعدازظهرهای دوشنبه و پنج شنبه‌ها در این ایام بسیار خطرناک است.

سرفراز از بسته شدن درب‌های بهشت محمدی در بعدازظهر روزهای دوشنبه و پنج شنبه خبر داد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم در روزهای ذکر شده جهت زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی سنندج مراجعه نکنند.

وی با بیان اینکه درب‌های آرامستان بهشت محمدی فقط برای شهروندانی که جهت زیارت اهل قبور مراجعه می‌کنند مسدود است، گفت: کارکنان این سازمان در تمامی ایام در دو شیفت در آماده‌باش کامل هستند و در صورت فوت هر شهروندی امور تسغیل و تکفین و تدفین را انجام خواهند داد.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج تاکید کرد: در این ایام و در راستای حفظ سلامت خود از حضور غیرضروری در آرامستان بهشت محمدی پرهیز و در صورت نیاز جهت امورات اداری با شماره تماس ۳۳۸۳۶۶۰۴ تماس حاصل کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =