دغدغه جدید پرسپولیسی‌ها؛ بلیط پرواز تیم به امارات کنسل شد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: مراتب لغو بلیط صادره به امارات به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می‌شود تا در جریان وضعیت کنونی باشند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، حسین قدوسی  مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره دیدار مقابل التعاون عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی لغو نشده اما مساله فعلا مشکل پرواز به امارات است. روز گذشته تاییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری این بازی در ورزشگاه الوصل دبی دریافت شد. تاکنون هم ایمیلی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو یا تعویق بازی به باشگاه اعلام نشده است.

قدوسی درباره اینکه گفته می‌شود کشور امارات پروازهای خود به ایران و بالعکس را لغو کرده و با این شرایط تکلیف بازی این هفته پرسپولیس و التعاون چه خواهد شد، تصریح کرد: ما در چند روز گذشته توسط بخش اقتصادی باشگاه پرسپولیس بلیت‌های سفر به دبی را تهیه کردیم و امروز امیدوار بودیم‌ بلیط ها کنسل نشوند و مشکلی ایجاد نشود ولی یلوه معاون اقتصادی باشگاه دقایقی قبل اعلام داشتند  پرواز از سوی ماهان لغو و بلیط های صادره کنسل شده است. پروازها رفت و برگشت از ایران به امارات و بالعکس یکی یکی در حال لغو هستند و یا همگی لغو شده اند و برخی آژانس های هواپیمایی هم به ما می‌گویند هیچ پروازی انجام نمی شود. انصاری فرد هم از جلسه مجمع به باشگاه آمده‌اند و بعد از بررسی مسائل احتمالا امشب مراتب لغو بلیط صادره و وضعیت پروازها به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می‌شود تا در جریان وضعیت کنونی باشند و ببینبم وضعیت پروازی در روزهای آتی چگونه خواهد بود. فعلا که گفته می‌شود تا اوایل هفته آتی پروازها لغو هستند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =