فرهاد بشیری نماینده پاکدشت در نطق امروز خود به آیت​الله مهدوی کنی برای ریاست مجلس خبرگان تبریک گفت.

 به گزارش خبرآنلاین، دقایقی پس از آنکه آیت​الله مهدوی​کنی به ریاست مجلس خبرگان پذیرفته شد، یکی از نمایندگان مجلس در نطق میان دستورش از تریبون علنی به وی تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت کرد.

وی در بخشی از سخنان خود خطاب به سران فتنه هم شعری خواند به این مضمون که «چراغی را که ایزد بر فروزد، هر آنکس پف کند ریشش بسوزد»!

موید حسینی صدر نماینده خوی نیز در نطق امروز خود به سران فتنه توصیه کرد تا عروسک خیمه شب بازی استکبار و رژیم صهیونیستی نشود و آرامش کشور را به هم نزنند. عصبانیت از آنچه که شما می​خواسته​اید و نشده، نباید سبب شود که کارشکنی کنید و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازید.

به گفته وی، مخالفان نظام دریافته​اند که رهبری رمز صلابت و ماندگاری انقلاب اسلامی است و آن را نشانه رفته​اند. از این رو بر همگان اعم از دوست و منتقد واجب است که به تبعیت از رهبری اقدام کنند.

او در بخشی از این نطق از تبعیض در کمک به مساجد خبر داده و خواستار رفع آن شد و گفت: فقط به مساجد پولدار کمک می کنند نه مساجد مناطق محروم! حسینی ضدر همچنین افزود: ویژه خواری را از بودجه 90 حذف کنید. چرا 350 میلیارد تومان پول به اشخاص حقیقی و حقوقی باید پرداخت شود و کسی نداند که صرف چه چیز شده است؟

یکی از نمایندگان مجلس هم در دفاع از دو فوریت طرحی که برخی آن را دارای نواقص دیگر طرح​های فوریتی و عجولانه می​خواندند گفت: گنه کرد در بلخ آهنگری، در شوشتر سر مسگری را زدند!

محمدحسن ابوترابی​فرد که ریاست جلسه مجلس را در غیاب لاریجانی بر عهده داشت، به شوخی به وی گفت: البته در اصل شعر آمده است که به شوشتر زدند گردن مسگری! اما این نماینده که شعر را به اشتباه خوانده بود، اظهار داشت: فرقی بین سر و گردن نیست. گردن که باشد سر هم هست!

/111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 135722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۷
    0 0
    این آقای نماینده پاکدشت با این شعر سرودنش دیگر نیاز به معرفی بیشتر ندارد!