۰ نفر
۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
امدادرسانی به ۶۹۱ سیل‌زده در لرستان

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمرکشور اعلام کرد: ۲۷۱ نیروی امدادی در قالب ۶۷ تیم عملیاتی به ۶۹۱ نفر از هموطنان ساکن در استان لرستان امدادرسانی و ۹ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مرتضی سلیمی ضمن تشریح اقدامات این جمعیت در مقابله با سیلاب لرستان گفت: آماده سازی طرح عملیاتی نحوه مقابله با سیلاب، استقرار نماینده سازمان امداد و نجات در لرستان، اعزام تیم جست و جو و نجات در سیلاب از استان همدان به شهرستان پلدختر، پیش بینی ٨۵ نقطه جهت اسکان اضطراری، استقرار بالگردهای امدادی در سطح استان و استان های معین، تقویت و شارژ انبارهای امدادی شعب و فراخوان تیم های نجات در آب های خروشان فدراسیون قایقرانی و استقرار در پلدختر از جمله اقدامات جمعیت هلال احمر در استان لرستان است.

وی با اشاره به امدادرسانی به هموطنان ساکن در ۵۱ روستا تاکید کرد:۶۷ تیم عملیاتی شامل ۲۷۱ امدادگر و نجاتگر در حال امدادرسانی به هموطنان در لرستان هستند و تا این لحظه به ۶۹۱ نفر از هموطنان که شامل ۱۵۵ خانوار می شود، امدادرسانی شده است ۹ نفر هم به اماکن امن منتقل شدند.

به گفته رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ۴۰ دستگاه خودروی عملیاتی برای کمک به هموطنان در اختیار نیروهای امدادی هلال احمر قرار گرفته است و ۴۳ باب منزل هم از آب تخلیه شده است.

۲۳۵۲۳۵
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =