تا این لحظه در استان قزوین بیمار کرونایی نداریم

طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی قزوین، تا این لحظه مورد مثبت کرونا در استان نداشته‌ایم و این به معنای آن است که مردم، همکاری خوبی با مجموعه سلامت داشته اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در نشست کمیته استانی پیشگیری، کنترل و درمان کرونا تصریح کرد که همه دستگاه ها، تحت مسئولیت و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی قزوین خواهند بود و با تشخیص این دانشگاه، همه دستگاه ها کمک کنند.
 وی افزود که سازمان مدیریت هم در کنار دانشگاه علوم پزشکی قزوین است و کمک خواهد کرد.
این نشست در استانداری قزوین با حضور دکتر پیمان نامدار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین و مدیران استان برگزار شد و استاندار قزوین تأکید کرد که مدیران استانی که مسئولیتی در امر کنترل کرونا دارند، باید در استان و در دسترس باشند.
وجود کادر پزشکی تخصصی خوب در استان
جمالی پور، با اشاره به اینکه کادر پزشکی تخصصی خوبی در استان قزوین داریم، گفت: همانطور که پزشکان گفتند، این بیماری هم مثل سایر بیماری‌ها در کشور شایع می‌شود و اگر مدیریت شود، مشکلی پیش نخواهد آمد.
وی از زحمات همه افراد و سازمان‌هایی که تا به امروز تلاش کردند، به ویژه دانشگاه علوم پزشکی قزوین، قدردانی کرد و کمک سایر دستگاه‌ها، مانند صدا و سیما را در اطلاع رسانی درست و به موقع، قابل تقدیر دانست.
پیگیری اخبار کرونا در استان قزوین، فقط از طریق دانشگاه علوم پزشکی قزوین
استاندار قزوین ضمن بیان اینکه نکاتی که در فضای مجازی مطرح می شود، گمانه زنی‌ها و نظرات شخصی است که از مباحث علمی و درست، فاصله دارد؛ از همه رسانه‌ها خواست که از انتشار اخبار نادرست، جدا خودداری کنند.
وی تصریح کرد که مردم و رسانه‌ها، اخبار کرونا را فقط از طریق پورتال دانشگاه علوم پزشکی قزوین (به آدرس اینترنتی: www.qums.ac.ir) پیگیری کنند. 
جمالی پور، با اذعان به اینکه طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی قزوین، تا این لحظه مورد مثبت کرونا در استان نداشته ایم و این به معنای آن است که مردم، همکاری خوبی با مجموعه سلامت داشته اند؛ گفت: با اطلاع رسانی درست و به موقع می توان جو روانی که ذهن مردم را درگیر کرده است، کنترل کرد.
سلامت مردم به سود افراد ارجحیت دارد
استاندار قزوین گفت: انتظارم از تعزیرات این است که با افرادی که درآمد و نفع خودشان را به سلامت مردم ترجیح می‌دهند، برخورد قانونی کند.
وی با بیان اینکه دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم، مورد توجه همه مسئولان است؛ اظهارکرد: همه می‌دانیم که مهمترین امر در بیماری‌ها، پیشگیری است؛ پس مردم و مسؤولان باید کمک کنند تا با پیشگیری به مقابله با این بیماری برویم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =