دبیر کل AFC پس از تعلیق بازی‌های لیگ قهرمانان: در شرایط بی سابقه‌ای قرار داریم

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از تعویق بازی‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا سلامتی بازیکنان و مسئولان را از همه چیز مهمتر بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز رسما با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد مسابقات چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در هفته آینده به دلیل خطر ویروس کرونا به تعویق افتاده است.
در راستا داتو، دبیرکل AFC بعد از این تصمیم گیری، گفت: در شرایط سخت و بی سابقه‌ای قرار داریم، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا بدون هیچ درنگی شبانه روز اوضاع را بررسی می‌کند. می‌دانیم در شرایط کنونی با انتشار ویروس کرونا تنگناهای زیادی برای سفرها ایجاد شده و درباره این موضوعات با اعضای AFC و باشگاه‌ها در ارتباط هستیم.
وی افزود: خوشحالیم در این شرایط سخت حمایت تمام افراد ذی نفع در لیگ قهرمانان آسیا را داریم. شرکای تجاری و رسانه‌ای همه حامی ما هستند تا تصمیماتی بگیریم تا سلامت بازیکنان، مسئولان و هواداران در اولویت باشد.
تنها بازی سپاهان در منطقه غرب در هفته چهارم با النصر عربستان نیز به تعویق افتاده است. در منطقه شرق تنها بازی اف سی سئول کره جنوبی با چیان‌گاری تایلند به تعویق افتاد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =