بازدید رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از دو مرکز اشتغال و حرفه آموزی

رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب خراسان شمالی پیش از ظهر امروز از دو مرکز اشتغال و حرفه آموزی انجمن حمایت از زندانیان نیازمند و خانواده‌های آنان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های انجام شده در این مراکز و روند اقدامات صورت گرفته قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان شمالی ، حجت الاسلام والمسلمین جعفری پس از بازدید از دو سوله اشتغال و حرفه آموزی که مدتی است زیرنظر اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان مشغول به فعالیت است، ضمن گفتگو با محمدی مدیرکل زندان‌ها با خانواده‌های زندانیان به ویژه بانوان شاغل در این مراکز دیدار و علاوه بر پاسخگویی به سؤالات و ابهامات مطروحه، در جریان نوع و ماهیت فعالیت‌های معمول در این مراکز قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در پایان این بازدید با مثبت توصیف کردن ارائه خدمات به خانواده‌های زندانیان نیازمند، این اقدام را ابتکاری مؤثر و کم نظیر در مسیر اشتغال زایی و کمک سازنده و راهگشا به خانواده‌ها و جامعه هدف برشمرد.

جعفری با بیان اینکه یکی از مراکز برای انجام خیاطی توسط بانوان و مرکز دیگر برای فرش دوزی و قالی بافی پیش‌بینی شده است، گفت: در حال حاضر بخش خیاطی با ظرفیت مناسب در مدار تولید و اشتغال زایی قرار دارد و بخش دیگر نیز به زودی با کاربری مذکور یعنی قالی بافی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

این مقام قضایی با تشریح برخی اقدامات دستگاه قضایی، این فرایند و سازوکار را در رونق فضای اشتغال و کسب و کار، مؤثر و سازنده دانست و ابراز امیدواری کرد: با توسعه کمی و کیفی امکانات استان خراسان شمالی بیش از گذشته در بسیاری از شاخص‌های مرتبط با زندان‌ها وضعیت به مراتب بهتری را تجربه کند. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =