انصاری‌فرد: صحبت‌های مصلح نشان داد ادعای سپاهانی‌ها کذب بود

تسنیم نوشت:مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به صحبت‌های یکی از بازیکنان سپاهان ادعاهای این باشگاه را بی پایه و کذب دانست.

محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص به تعویق افتادن دیدار این تیم مقابل التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما آماده برگزاری بازی هستیم. حاضریم در فرودگاه امارات هم تست کرونا بدهیم و منتظر پاسخ در این خصوص هستیم.

وی در مورد اینکه چه زمانی رأی دیدار سپاهان و پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی اعلام خواهد شد، گفت: نمی‌دانم، اما هر چه زودتر اعلام شود، بهتر است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این مسئله که آنها تنها باشگاهی هستند که به برگزاری مسابقات با وجود ویروس کرونا اعتراضی ندارند و آیا دلیل خاصی دارد، خاطرنشان کرد: نه، کسی هم به ما چیزی نگفته است. می‌گوییم هر چه مسئولان برگزاری مسابقات بگیرند، ما تابع تصمیم آنها هستیم.

انصاری‌فرد در خصوص اینکه شایان مصلح اعلام کرده است سپاهانی‌ها عزمی برای برگزاری بازی نداشتند و حاضر بودند حتی به شرط 3 بر صفر شدن بازی در زمین حاضر نشوند، گفت: این مسئله خود همه چیز را ثابت کرد تمام صحبت‌هایی که از جانب ما می‌شد، درست بوده و نشان از بی پایه و کذب بودن صحبت‌های سپاهانی‌ها بود.

وی درباره ادعاهای مطرح شده از سوی زنوزی علیه باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: جواب او را دادم. پرسپولیس نام بزرگی دارد و باید محترمانه برخورد شود. او هر چند وقت یک بار از این صحبت‌ها می‌کند و ما پاسخ دادیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این پرسش که آیا قبول دارد این باشگاه برای جذب استوکس سیاست اشتباهی را اعمال کرد، اظهار داشت: خیر، ما آن زمان به این بازیکن نیاز داشتیم و باید این کار را می‌کردیم. بازتاب‌ها نیز خوب بود. بازهم در حال مذاکره هستیم تا این بازیکن برگردد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1358030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =