۰ نفر
۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۰

بازیگر آمریکایی که چند هفته‌ای است به تیتر جنجالی رسانه‌ها بدل شده از مجموعه تلویزیونی «دو نفر و نصفه» اخراج شد.

به گزارش خبرآنلاین، سریال «دو نفر و نصفه» محبوب‌ترین سریال شبکه سی‌بی‌اس است و چند وقتی می‌شود تولید فصل فعلی آن به دلیل خوش‌گذرانی‌ها، بستری شدن‌ها و دعواهای لفظی چارلی شین با مدیران شبکه تعطیل شده است.

البته در بیانیه‌ روز دوشنبه شبکه تلویزیونی کمپانی برادران وارنر اعلام شد هنوز مشخص نیست این سریال بدون حضور شین تولید شود. گفته می‌شود این بازیگر برای بازی در هر قسمت سریال مبلغ یک میلیون و 800 هزار دلار دریافت می‌کرد و تا سال آینده با شبکه قرارداد دارد. او برای هشت فصل یکی از بازیگران اصلی این مجموعه کمدی بود و در مجموعه در 178 قسمت سریال حضور داشت.

سی‌بی‌اس چند هفته است قسمت‌های تکراری «دو نفر و نصفه» را پخش می‌کند. دلیل وقفه سریال رفتارهای عجیب و غریب شین در چند ماه اخیر است که البته موضوعی جدید نیست. او سال‌هاست با مشکل موادمخدر و روابط مختلفش تیتر جنجالی رسانه‌هاست.

شین با شخصیت اصلی این سریال که از سال 2003 روی آنتن رفت شباهت‌های بسیاری دارد. شخصیت شین در سریال چارلی هارپر نام دارد، مردی سی و چند ساله که زندگی مجردی دارد و باید با برادر و برادرزاده 10 ساله‌اش زندگی کند.

سریال از همان ابتدا محبوب خانواده‌ها شد و فصل جدید آن بطور میانگین 14 میلیون و 700 هزار نفر بیننده داشت. چارلی شین برای این سریال دو بار نامزد جایزه گلدن گلوب (اسکار تلویزیونی) بود.

شاید سریال «دو مرد و نصفه» بدون شین دوام نیاورد، اما به هر حال مسئولان شبکه تصمیم خود را گرفته‌اند و دیگر حوصله دردسر ندارند.

آسوشیتدپرس / 8 مارس

54141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 135805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =