اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از شیوع کرونا در جزیره کیش

غلامحسین مظفری از انجام فعالیت‌های جدی و مستمر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جزیره کیش با هدف حفظ سلامت کیشوندان و مسافران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، غلامحسین مظفری مدیرعامل این سازمان درخصوص شرایط خاصی که به‌دلیل شیوع بیماری ویروسی کرونا بر کشور حاکم شده است گفت: به‌عنوان مسئولان جزیره، ما نیز به طبع شرایط پیش آمده باید تمامی موارد را به‌خوبی رعایت و با جدیت رسیدگی کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: از زمان اعلام این اتفاق، در جزیره کیش تمامی تدابیر لازم از سوی مسئولان سازمان و حوزه‌های سلامت اتخاذ شده است و در شورای تامین و همچنین شورای سلامت گزارشات به‌صورت مستمر پیگیری می‌شود؛ تلاش‌مان بر این است که با همین جدیت و سرعت تدابیر بیشتری نیز در دستور کار قرار دهیم.
وی در ادامه تاکید کرد که مسافران در مبادی ورودی با استفاده از روش‌های علمی و عملیاتی کنترل می‌شوند و پاکسازی محیط‌های همگانی در این مبادی موجب جلوگیری از شیوع ویروس خواهد شد.
غلامحسین مظفری همچنین از تمامی دست‌اندرکاران حوزه سلامت و کیشوندان برای پیگیری موضوعات با حساسیت و دقت خاص خود و همچنین رعایت نکات گوشزد شده از سوی مسئولان سلامت قدردانی کرد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان، ضمن تشکر ویژه از شرکت کیش مدیفارم که در زمینه تولید دارو فعالیت می‌کند و در این شرایط خاص با اختصاص دو خط  تولید برای عرضه ژل‌های ضدعفونی و توزیع آنها به‌صورت رایگان در بنادر و فرودگاه‌های کیش سازمان را یاری کرد، گفت: با هماهنگی و سفارش سازمان منطقه آزاد کیش، ۳۰۰ هزار تیوپ ژل ضدعفونی نیز زیر قیمت تمام شده برای توزیع به‌صورت مناسب در جزیره توسط این شرکت تولید شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1358102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =