فتح‌الله‌زاده: باید برای هواداران استقلال روزهای خاطره‌انگیزی رقم بزنیم

ایرنا نوشت: سرپرست باشگاه استقلال گفت: با اینکه ۶ سال در استقلال حضور نداشتم، اما هواداران همواره محبتشان ‌را از من دریغ نکردند و باید روزهای خاطره‌انگیزی برای آنان رقم بزنیم.

علی فتح‌الله‌زاده پس از انتصابش به عنوان سرپرست باشگاه استقلال اظهار داشت: از هواداران استقلال تشکر می‌کنم که همواره لطفشان‌ شامل حال بنده شده است، با اینکه ۶ سال در استقلال حضور نداشتم اما همواره محبتشان ‌را از من دریغ نکردند و همیشه گفته‌ام و باز تاکید می‌کنم به عشق هواداران ‌دوست‌داشتنی استقلال زنده هستم.

وی افزود: از اعتماد «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و امیدوارم با همکاری و همدلی بتوانیم در این راه موثر باشم.

سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: شرایط سخت است اما با توکل به خداوند و دوستان خوبم در هیات مدیره باشگاه استقلال تلاش می‌کنم تا استقلال را به آن جایگاهی که شایسته نامش است، برسانم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه بدهی و مشکلات مالی زیاد استقلال کار شما را سخت نمی‌کند؟ اعلام کرد: استقلال همیشه بدهی داشته است ولی من یک مجموعه فنی خوب و بازیکنان با غیرت دارم که باعث می‌شود استقلال حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی تصریح کرد: امیدوارم بتوانم دل هواداران عزیز استقلال را شاد کنم و بتوانم برای این عزیزان که سرمایه اصلی استقلال هستند روزهای خوب و خاطره‌انگیزی را رقم بزنیم.

سرپرست باشگاه استقلال افزود: استقلال احتیاج به نظم و برنامه دارد و به طور روی برنامه حرکت خواهیم کرد تا بتوانیم به اهدافی که مدنظرمان است برسیم.

فتح‌الله‌زاده تاکید کرد: استقلال مربیان و بازیکنان با غیرت و سخت‌کوشی دارد که برای موفقیت این تیم تلاش کرده و خواهند کرد.

عضو هیات مدیره استقلال اظهار داشت:استقلال در مقابل گل‌گهر سیرجان نمایش خوبی را  به اجرا گذاشت و موقعیت‌های مطلوبی را برای گلزنی به دست آورد اما آنها را با بدشانسی از دست داد و روی یک اتفاق گل خورد. این شکست چیزی از ارزش‌های مربیان و بازیکنان استقلال کم نمی‌کند.

وی در پایان گفت: استقلال مسیر و روزهای حساسی را پیش رو دارد و برای مسابقات لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی به حمایت هواداران خود نیاز داریم.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1358121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =