آتش‌سوزی گسترده در مجتمع مسکونی سحر در قم/ 225 واحد آپارتمانی درگیر حادثه شدند

وقوع حریق گسترده در مجتمع 225 واحدی سحر خبر داد و گفت: متاسفانه در این حریق که در طبقات منفی یک و منفی دو رخ داد 5 نفر جان باختند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، عباس جعفری در خصوص وقوع آتش سوزی در مجتمع 225 واحدی سحر در خیابان انسجام اظهار کرد: راس ساعت 3 بامداد وقوع آتش سوزی در این مجتمع مسکونی به آتش نشانی گزارش شد.

وی تاکید کرد: با توجه به گسترده بودن حریق بلافاصله خوددروهای عملیاتی شامل 12 خودرو عملیاتی و 2 تیم نجات، سه نردبان نجات و… به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم یادآور شد: آتش سوزی در طبقات منفی این مجتمع رخ داد و برای امداد رسانی و اطفا حریق 150 نفر از آتش نشانان در محل حضور یافتند.

وی با اشاره به وقوع آتش سوزی در طبقات منفی یک و منفی دو این مجتمع گفت: بیش از 160 نفر از ساکنان از مجتمع خارج شدند که 38 نفر به دلیل مشکلات تنفسی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده و 28 نفر هم به صورت سرپایی درمان شدند.

جعفری با اشاره به حضور خودروهای شهرداری، اورژانس وعوامل انتظامی در محل حادثه یادآور شد: متاسفانه در این حریق گسترده 5 نفر فوت کردند که 2 نفر آقا و دو نفر خانم هستند و یک کودک نیز در بیمارستان جان باخت.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1358193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =