باشگاه پرسپولیس: ما به شرط‌های کالدرون عمل کردیم اما برنگشت!

ایسنا نوشت: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می‌گوید پیش از سال جدید میلادی، هیچ یک از اعضای هیأت‌مدیره برای پرداخت مطالبات سرمربی تیم، پولی پرداخت نکرده بودند.

صبح امروز جزئیاتی از قرارداد کالدرون و شیوه فسخ توسط او را منتشر شد. در همین رابطه مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: زمانی که کالدرون قصد داشت ایران را ترک کند، هیچ‌کدام از اعضای هیأت‌مدیره باشگاه، چکی به باشگاه ندادند تا مطالبات سرمربی تیم پرداخت شود. آقای انصاری‌فرد شخصا با یک صرافی مذاکره کردند تا مبلغ ١٢۵ هزار دلار به قطر حواله شود اما با توجه به اینکه در آن مقطع پولی در باشگاه وجود نداشت، بابت ١٢۵ هزار دلار، چک باشگاه به صراف ارائه شد و بعداً که در تامین مبلغ چک مشکل داشتیم، آقای رسول‌پناه پول را پرداخت کردند و الان باشگاه نزدیک به ٢ میلیارد تومان به او بدهکار است.

وی افزود: واقعا نمی‌دانم در این مقطع زمانی حساس چرا باید اطلاعات ریز قرارداد آقای کالدرون در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد. چطور بعضی‌ها به خود اجازه می‌دهند اطلاعات محرمانه قراردادها نظیر مبالغ قرارداد بازیکنان را به رسانه‌ها بدهند.

او در ادامه با بیان اینکه "انصاری‌فرد با علم به اینکه کالدرون به ایران بازنمی‌گردد، ١٢۵هزار دلار را به او پرداخت کرد،" گفت: وقتی آقای اینیگو و والنسیا به تهران آمدند تا وسایل خود را جمع کنند، ما به خوبی می‌دانستیم آنها دیگر برنمی‌گردند اما آقای کالدرون پیغام می‌دادند که ١٢۵ هزار دلار را پرداخت کنید و به بازیکنان هم پول بدهید تا من برگردم. ما هر دو کار را انجام دادیم اما کالدرون برنگشت. او در تاریخ اول ژانویه نامه فسخ قرارداد خود را به باشگاه پرسپولیس فرستاد و بعد از آن دیگر پاسخی به ایمیل‌های رسمی باشگاه نداد و فقط از طریق مدیر برنامه‌های خود، مطالبی را از طریق واتس‌اپ ارسال می‌کرد.

وی ادامه داد: کالدرون در آخرین پیغام خود، خواست که باشگاه ٣۵٠ هزار دلار به قرارداد ٨۵٠ هزار دلاری‌اش اضافه کند. باشگاه هم موافقت کرد که ٢٠٠ هزار دلار به اصل قرارداد و ١٠٠ هزار دلار به آپشن قرارداد او اضافه شود اما با این حال آنها تصمیم به جدایی گرفته بودند و به ایران نیامدند. ما حتی تا سه روز پیش از پایان نقل‌ و انتقالات منتظر کالدرون بودیم اما پاسخی دریافت نکردیم.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1358619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =