تماس شهروندان، محتکر یک میلیون دستکش را به دام انداخت

ایسنا نوشت: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف یک میلیون دستکش یک بار مصرف احتکار شده در محله نارمک خبر داد.

سردار کیوان ظهیری دراین باره گفت: ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک از طریق تماس یکی از شهروندان با مرکزفوریت های پلیسی ۱۱۰ از تخلیه شبانه کارتن های دستکش یک بار مصرف از  دو دستگاه خاور و نیسان به یک منزل مسکونی قدیمی باخبر شده و برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشاهده شد که رانندگان دو خودرو با کمک فردی دیگر در حال تخلیه بار هستند  که در همین راستا اقدام به پرس وجو از آنان کرده و متوجه شدند که کارتن های دستکش یکبار مصرف متعلق به مالک خانه است.

وی با اشاره به دستگیری رانندگان دو خودرو و مالک منزل قدیمی، گفت: این افراد که هیچگونه سند و مدرکی برای نگهداری انبوه از دستکش های یک بار مصرف ارائه نکردند دستگیر شدند و باهماهنگی قضایی بار مذکور نیز توقیف شد که در جریان آن مشخص شد کارتن ها حاوی یک میلیون دستکش یکبار است.
ظهیری با اشاره به بازجویی از متهمان گفت: متهم اصلی پرونده که مالک خانه بود، اعتراف کرد که قصد داشته تا ان دستکش ها را احتکار کرده و در روزهای آتی با چندین برابر قیمت به فروش برساند که دستگیر شد.

به گفته رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ برای هر سه متهم پرونده ای تشکیل و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

۲۳۵۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1358667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =