عید امسال با حضور در ۱۴۲۹ پایگاه جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری در کنار نیازمندان باشیم

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن هفته احسان و نیکوکاری گفت: ۱۴۲۹ پایگاه جشن نیکوکاری در سراسر استان برای کمک به نیازمندان برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  علی ملک پور بابیان اینکه از چهاردهم تا ۲۱ اسفندماه با عنوان هفته احسان و نیکوکاری نام‌گذاری شده است مطرح کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اسفندماه در مدارس، سطح شهرها و میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.
وی افزود: پایگاه‌های جشن نیکوکاری ۱۴ اسفندماه هم‌زمان با سالروز تأسیس کمیته امداد به فرمان اما خمینی(ره) در مدارس سراسر استان، ۱۵ اسفندماه در سطح شهر، پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و ۱۶ اسفندماه نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه یرپا می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری با همکاری سازمان دانش‌آموزی، آموزش و پرورش، بسیج مستضعفین و صدا و سیما برگزار می‌شود گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان همان منطقه می‌رسد.
ملک پور با اشاره به ایجاد بستر مشارکت نیکوکاران از طریق شیوه‌های الکترونیکی ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره‌گیری کد #۱۸۸۷۷ و وارد کردن کد شهرستان، شماره حساب ۸۸۰۳۱۸۵۵۸ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت واریز کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1358714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =