نیکفر تا پایان فصل سرپرست سپاهان می‌ماند

تسنیم نوشت: از دیروز تا به امروز نام گزینه‌هایی برای جایگزینی مسعود تابش در باشگاه سپاهان مطرح می‌شود که طبق نامه سازمان بازرسی کل کشور نمی‌توانند در باشگاه سپاهان مسئولیت داشته باشند.

بعد از استعفای مسعود تابش از مدیرعاملی باشگاه سپاهان، منوچهر نیکفر، رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان با حفظ سمت، سرپرستی این باشگاه را عهده‌دار شده است.

در حالی که گفته می‌شود سرپرستی نیکفر موقتاً و تا مشخص شدن مدیرعامل جدید خواهد بود، اما قرار است او تا پایان فصل بر مسند مدیریت باشگاه سپاهان بماند.

همچنین در این مدت نام‌هایی برای مدیرعاملی باشگاه سپاهان مطرح شده‌اند که با توجه به حضور نیکفر در پست سرپرستی باشگاه تا آخر فصل، منتفی به نظر می‌رسد. این در حالی است که نام یک گزینه بازنشسته برای بازگشت به سپاهان مطرح شده بود، اما طبق نامه‌ سازمان بازرسی کل کشور افراد بازنشسته نمی‌توانند در این باشگاه مسئولیت داشته باشند تا حضور این گزینه نیز به طور کلی منتفی شود.

منوچهر نیکفر از سال 1392 مسولیت ریاست هیئت مدیره باشگاه سپاهان را برعهده داشته و در این مدت با مدیرانی چون علیرضا رحیمی، محمد ترابیان، مهرزاد خلیلیان، اصغر باقریان ، محسن طاهری و مسعود تابش کار کرده است.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1359179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =