تلاش‌های ادامه‌دار سپاه و ارتش برای مقابله با کرونا

باشگاه خبرنگاران نوشت: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سپاه آمادگی مقابله با کرونا را در کردستان دارد.

سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: همه دستگاه‌های کشور آمادگی مبارزه با بیماری کرونا را داشته و سپاه هم در کنار سایر دستگاه‌های دولتی، به‌صورت همه جانبه این آمادگی را در استان ایجاد کرده است.

وی در حاشیه رزمایش آمادگی سپاه بیت‌المقدس برای کمک به مقابله با بیماری کرونا در جمع خبرنگاران  افزود : امیدواریم به‌زودی این بیماری در کشور ریشه‌کن شود.

سردار حسینی با بیان اینکه گروه‌های جهادی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا در استان وارد میدان شده‌اند، خاطرنشان کرد: امکانات و تجهیزات درمانی سپاه کاملاً آماده و در بحث ضدعفونی هم این آمادگی را ایجاد کرده که در صورت نیاز در سطح خیابان‌ها، اماکن دولتی، مدارس و بیمارستان‌ها به کمک سایر دستگاه‌های عملیات ضدعفونی و گندزدایی را انجام دهیم.

سپاه و ارتش در قزوین برای مقابله با کرونا به میدان می آیند

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین نیز گفت: سپاه و ارتش در استان قزوین برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌ها در مقابله با کرونا وارد عمل می‌شوند.

به گزارش مهر سید حسین بی نیاز در این باره اظهار داشت: با تشکیل کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری از کرونا در استانداری مقرر شد از ظرفیت و توانمندی نیروی سپاه و ارتش به منظور ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی در استان استفاده شود.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1359357

برچسب‌ها