فعال شدن یک واحد تولید الکل دیگر در لرستان/ کماکان مشکل تولید ماسک داریم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به اینکه ما در استان با مشکل تولید ماسک مواجه هستیم، گفت: یک واحد تولید الکل تا چند روز دیگر در استان راه‌اندازی می‌شود.

 به گزارش خبرآنلاین از لرستان ؛ محمدرضا صفی‌خانی  اظهار کرد: در حال حاضر دو واحد فعال تولید الکل را با ظرفیت کامل انجام و به دنبال این هستیم تا واحد سوم را با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و محیط زیست فعال کنیم.

وی با بیان اینکه تولید این کارخانه‌ها متغیر است، افزود: این دو واحدبا سه شیفت کار می‌کنند و در خصوص تهیه مواد اولیه با مشکلی مواجه نیستند.

رییس سازمان صمت لرستان گفت: مشکل اصلی افزایش تقاضا در بازار است، متاسفانه برخی بیشتر از نیاز خود اقدام به خرید لوازم بهداشتی می‌کنند.

صفی خانی تاکید کرد: البته مسوولیت توزیع الکل و دیگر مواد بهداشتی بین مراکز بهداشتی و داروخانه‌ها با دانشگاه علوم پزشکی است که اولویت با مراکز بهداشتی است.

وی بیان کرد: واحدهای صنعتی تمام تلاش خود را در راستای رفع نیاز بازار کرده و امیدواریم این مشکل ظرف روزهای آینده حل شود.

رییس سازمان صمت لرستان در ادامه به تامین ماسک مورد نیاز استان نیز اشاره و اظهار کرد: چالش اصلی تولید ماسک‌ است زیرا تنها یک واحد راکد تولید ماسک روز گذشته با تولید شش هزارماسک فعال شد که قابل توجه نیست.

صفی خانی در مورد تامین مواد شوینده نیز گفت: 

مواد شوینده به تعداد کافی در فروشگاه‌های بزرگ با قیمت مصوب وجود دارد و هیچ کمبودی در این خصوص نداریم ، مردم هیچ دغدغه‌ی نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌ها در این زمان دو قسمت است، بیان کرد: یک تیم مشترک با دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات وضع اقلام بهداشتی را رصد می‌کند و تیم دیگر در قالب همان ستاد نوروزی گرانی سایر اقلام را رصد می‌کند.

رئیس سازمان صمت لرستان تاکید کرد: استراتژی بزرگ ما در خصوص تامین مواد شوینده و دیگر اقلام فروشگاه‌های بزرگ تا پایان بحران ادامه دارد.

صفی خانی در پایان صحبت‌های خود گفت: شهروندان هرگونه گرانی را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ و سامانه آپ به ما اطلاع بدهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1359358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =