21هزار قزوینی در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کردند

مومنی گفت: طی 9ماهه سال جاری 21هزار و 887حامی با مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و اکرام محسنین برای کمک به فرزندان تحت حمایت، کمک‌های خود را اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به استقبال عمومی از طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بیان کرد: طرح‌های مختلفی در کمیته امداد امام (ره) برای ارائه خدمت به نیازمندان اجرا می شود که برخی از طرح‌ها مستمر و دارای مشترکان دائمی است.
وی ادامه داد: مخاطب طرح اکرام ایتام و اکرام محسنین فرزندانی هستند که از نعمت پدر یا مادر محروم بوده و یا اینکه علیرغم داشتن پدر و مادر، به واسطه بیماری صعب العلاج، از کارافتادگی پدر و مادر و ... دچار مشکلات و تلاطم در روند زندگی شده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی 9ماهه سال جاری 21هزار و 887حامی با مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و اکرام محسنین برای کمک به چهار هزار و 593نفر ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمک های خود را اهدا کردند.
وی افزود: در مجموع طی 9ماهه سال جاری بیش از 10میلیارد و 415میلیون تومان کمک مردمی در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با بیش از هشت میلیارد و 743میلیون تومان از رشد 19درصدی برخوردار بوده است.
مومنی عنوان کرد: بیشترین رشد با 187درصد در ضیاء آباد و کمترین رشد با رقم سه درصد در آوج ثبت شده است.
وی اعلام کرد: عموم مردم با رقم ماهانه 10هزار تومان می‌توانند حامی فرزندان تحت حمایت در طرح اکرام ایتام و محسنین باشند و کمک های خود را به این عزیزان اهدا کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: حامیان پس از عضویت در این طرح ها شماره حساب مستقیم یتیم و یا فرزند تحت حمایت محسنین را دریافت می کنند و کمک های خود را به حساب آنها واریز خواهند کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1359601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =