روزهای آینده ۱۰ هزار ماسک در بین اقشار مردم استان توزیع می شود

دانایی گفت: براساس قراردادی که با یکی از شرکت‌ها انعقاد شده است در روزهای آینده ۱۰ هزار ماسک در بین اقشار مردم در استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان امروز در جمع مدیران در استانداری سمنان به صورت ویدیو کنفرانس برای فرمانداران و سایر مسئولین استان سخن گفت که خلاصه ان به شرح زیر می باشد
▫از تلاش‌های استاندار محترم سمنان و معاونان ایشان که در هفته‌های گذشته با جدیت برای مقابله با کرونا در استان تلاش کرده‌اند،  قدردانی می‌نمایم.

▫مردم برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در استان سمنان امیدوار باشند و روند بهبود افراد مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های استان مطلوب بوده است.

▫پنج بیمار مبتلا به کرونا در روزهای گذشته در سمنان بهبود یافتند که این آمار بسیار قابل توجه است.

▫با وجود اقدام‌های انجام شده، اما سمنان در حصار استان‌های که در معرض جدی کرونا هستند، قرار دارند که باید نسبت به این مسئله با توجه ترددها به استان هوشیار بود.

▫اکنون بزرگترین کانون‌های کرونا در استان‌های تهران، قم و گیلان است و استان‌های مازندران و خراسان رضوی هم در حال گسترس کرونا هستند و تمامی این استان‌ها به گونه‌ای در جوار با استان سمنان قرار دارند.

▫تمامی سالن‌های چند منظوره برای مقابله با بیماری کرونا در صورت لزوم باید در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی استان قرار گیرد و دستگاه‌های اجرایی آمادگی‌های لازم را داشته باشند.

▫مدیران کل دستگاه‌های اجرایی از برگزاری جلسه‌های غیرضرور پرهیز کنند و نشست‌های مختلف از طریق ویدئو کنفرانس انجام شود.

▫موج دوم کرونا ویروس در استان سمنان در راه است و باید مردم نسبت گسترش این ویروس خطرناک هوشیار باشند.

▫با کاهش ساعت اداری، قرار بود که مردم در خانه‌ها بمانند اما این امر موجب شد تا مردم در برخی از ساعات روز، تردد قابل توجهی در شهرها داشته باشند.

▫افراد سالمند تا می‌توانند در خانه‌ها بمانند و با رعایت نکات بهداشتی مشکلات شیوع کرونا یکی پس از دیگری برطرف می‌شود.

▫تمامی دستگاه‌های اجرایی و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی در قالب‌های مختلف برای اطلاع رسانی برای آموزش مقابله با کرونا به‌ کمک دانشگاه علوم‌پزشکی استان بشتابند.

▫در ورودی شهرها، هلال احمر مستقر شده است و از ورود مسافران به داخل شهرها ممانعت می شود

▫تمامی سناریوها برای وقوع کرونا ویروس تدوین شده است و برای شدت یا ضعف شیوع این ویروس برنامه‌ریزی های کلانی انجام شده است.

▫تمامی سالن‌ها و سوله‌ها باید در صورت نیاز و اگر شرایط وخیم شد به تخت‌های بیمارستانی مجهز شود تا پذیرش بیماران در این شکل انجام شود.

▫بسیاری از دلالان این روزها ماسک ۷۰۰ تومانی را ۱۰ هزار تومان می فروشند که باید به حال این افراد خبیث اظهار تاسف کرد.

▫از تلاش‌های تمامی کادر درمانی و... بیمارستان‌های استان که این روزها جانفشانی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1359616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =