کشف ۱۸هزار لیتر گازوئیل قاچاق در همدان/۱۴۰کیلوگرم مغز گردو کشف شد

دستگیری ۵ توزیع کننده مواد مخدر در ملایر، کشف ۱۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در همدان و کشف ۱۴۰ کیلوگرم مغز گردوی خارجی قاچاق در تویسرکان عناوین برخی اخبار کوتاه انتظامی همدان است

به گزارش خبرآنلاین به نقل از  به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۵ توزیع کننده مواد مخدر و کشف ۵۴ گرم هروئین در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه جدی با مواد مخدر و با انجام کار اطلاعاتی و هماهنگی لازم با دستگاه قضائی طی اجرای دو طرح ضربتی در دو نقطه شهری و روستایی، ۵ توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی در ادامه سخنان خود افزود: مأموران یگان امداد نیز در حین گشت زنی در یکی از روستاهای شهرستان یک دستگاه خودروی وانت را با یک راننده و دو نفر سرنشین شناسایی که پس از متوقف و بازرسی صورت گرفته از خودرو، مقدار ۵۰ گرم مواد مخدر هروئین کشف شد.

وی در ادامه گفت: مأموران کلانتری ۱۱ نیز دو نفر توزیع کننده مواد مخدر را در حین گشت زنی با مقدار ۴ گرم هروئین دستگیر که با تشکیل پرونده هر ۵ متهم تحویل مراجع قضائی شدند.

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ از توقیف یک دستگاه تانکر حامل گازوئیل قاچاق به ارزش ۷۲۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ستاد مجید گلی در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی پاسگاه ویان با اجرای تور ایست و بازرسی، در حین تطبیق مدارک هویتی، یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۱۲ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل فاقد مجوز حمل را کشف کردند.

سرهنگ گلی ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۷۲۰ میلیون ریال برآورد کرد و افزود: متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و همچنین خودرو نیز به توقفگاه منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در چارچوب قانون به منظور تحقق شعار سال و تأمین امنیت اقتصادی شهروندان، با قانون شکنان قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

کشف ۱۲ رأس دام قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۱۲ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری در تشریح این خبر گفت: مأموران یگان امداد شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری در محور سنندج - همدان به یک دستگاه کامیون حامل بار دام مشکوک شدند.

وی افزود: پس از توقیف خودرو مذکور، در بازرسی از آن، ۱۲ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم نیز پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را بیش از ۳۶۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، اظهار داشت: از شهروندان در خواست می‌شود هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به تردد دام قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

کشف ۱۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، شب گذشته در حین گشت زنی حوالی شهر جورقان به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند که پس از متوقف کردن آن، در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که خودرو مذکور حامل یک عدد تانکر ۱۸ هزار لیتری گازوئیل به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال است.

وی افزود: در بررسی مأموران راننده کامیون نتوانست مجوزهای قانونی و معتبر را ارائه کند، بنابراین کامیون به همراه راننده و فرآورده نفتی مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با توجه به تفاوت قیمت سوخت در داخل و خارج از کشور، قاچاقچیان همواره به دنبال کسب سود نامشروع و هنگفت هستند که پلیس آگاهی استان با تمام توان با این گونه افراد مقابله می‌کند.

دستگیری ۳ نفر سارق و کشف ۷ فقره سرقت در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری ۳ نفر سارق و کشف ۷ فقره سرقت توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شا احمد ساکی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته مأموران انتظامی شهرستان موفق شدند سه نفر سارق را دستگیر و به یگان‌های انتظامی منتقل کنند.

وی در ادامه سخنان خود افزود: دستگیری متهمان منجر به کشف ۷ فقره سرقت شامل ۴ فقره سرقت مغازه، ۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی و یک فقره جیب بری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در خصوص متهمان پرونده قضائی تشکیل و اقدامات قانونی و قضائی در حال انجام است.

کشف ۱۴۰ کیلوگرم مغز گردوی خارجی قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف بیش از ۱۴۰ کیلوگرم مغز گردوی خارجی قاچاق در ایست و بازرسی محور تویسرکان – کنگاور خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مأموران پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی محور تویسرکان - کنگاور به یک دستگاه وانت مزدا مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقف خودروی مذکور، در بازرسی از آن، مقدار ۱۴۰ کیلوگرم مغز گردوی خارجی به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس تویسرکان اشاره کرد: این محموله که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و در حال انتقال به یکی از استان‌های همجوار بوده است برای کارشناسی در مورد هرگونه آلودگی، تحویل اداره تعزیرات و اداره بهداشت و درمان شد.

کشف احشام قاچاق در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از کشف ۲۴ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه بیان داشت: مأموران انتظامی پاسگاه سورتجین باهدف اجرای طرح مبارزه با ورود کالای قاچاق و ارز با استقرار ایست و بازرسی مقطعی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

وی افزود: در حین اجرای طرح، مأموران انتظامی به یک دستگاه نیسان که در محور رزن- آوج در حال حرکت بود، مشکوک و پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن تعداد ۲۴ رأس احشام قاچاق و بدون مجوز حمل کشف کردند.

سرهنگ زنگنه با بیان اینکه ارزش احشام توقیفی بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال است، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1359684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =