جواب آزمایش ۶۰ نفر از افراد مشکوک به کرونا در همدان منفی است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: نتیجه قطعی ۶۰ نفر از افراد مشکوک به کرونا که در چند روز جاری به مراکز درمانی استان مراجعه و تحت درمان قرار گرفته بودند، منفی اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر منوچهر کرمی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با بیان اینکه با اقدامات پیشگیرانه روند اپیدمی کرونا ویروس در همدان کنترل شده است، خاطرنشان کرد: با همراهی و رعایت اصول اولیه بهداشت فردی و جمعی، روند اپیدمی این بیماری در استان رو به کاهش است.

وی با اشاره به این موضوع که هر فرد ناقل کرونا می تواند سه تا چهار نفر را آلوده کند، اظهار داشت: خوشبختانه با کنترل های انجام گرفته و حساسیت های مردم خوب استان در رعایت اصول بهداشتی فردی، این آمار در همدان نزدیک به دو نفر است که امیدواریم طی چند روز آینده به یک نفر کاهش یابد.

دکتر کرمی تاکید کرد: استفاده از ماسک در افراد مشکوک و رعایت اصول بهداشتی همچون شستشوی مرتب دست ها و دیگر موارد بهداشت فردی و جمعی که مفصلا در سایت دانشگاه علوم پزشکی همدان توضیح داده شده است آمار همه گیری این بیماری را در آینده نزدیک کنترل و این ویروس قطعا در مقابل اراده مردم، شکست خواهد خورد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1359815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =