خرید اینترنتی صنایع دستی و مقابله با ویروس کرونا

یکی از بهترین و امن ترین شیوه های تهیه هدایای نوروزی صنایع دستی ، خرید اینترنتی محصولات فوق می باشد. امروزه و با توجه به اپیدمی ویروس کرونا و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه و حضور کمتر در مراکز شلوغ و پر تردد تجاری و اقتصادی تهیه محصولات صنایع دستی و هدایای ویژه نوروزی از مراکز عرضه اینترنتی آن می باشد.

سایت های اینترنتی عرضه صنایع دستی

امروزه با گسترش عرضه اینترنتی و فروش آنلاین محصولات و کالاها و خدمات مختلف ، صنایع دستی ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و وارد این عرصه گردیده است. این امر علاوه بر سهولت در انتخاب و خرید و امکان مقایسه آسان و بهتر محصولات ارائه شده  در وقت و زمان شما و عدم اتلاف آن در رفت و آمدهای گوناگون در ایام پر ترافیک پایانی سال نیز بسیار موثر و کارگشاست.

شرکت هفت گردون خیال و سایت عرضه اینترنتی هدایای نوروزی

شرکت هفت گردون خیال به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه با طراحی و راه اندازی سایت جامع خود قدم در این راه گذارده است. متقاضیان و بازدیدکنندگان محترم با ورود به این سایت علاوه بر آشنایی با کلیه محصولات تولید شده و ارائه شده توسط این شرکت با مجموعه ای از هدایای ارائه شده در بسته بندی های ویژه و ابداعی این شرکت آشنا گردیده و امکان انتخاب گسترده و متنوعی را دارا می باشند.

هدایای زیبایی شامل ست های مدیریتی ، هدایای وی آی پی ، هدایای اقتصادی ، هدایای خاص و ... از جمله پکیج های ارائه شده توسط هفت گردون خیال بوده که از تنوع بی نظیری برخوردار است. هدایایی شامل نفیس ترین محصولات صنایع دستی ایران از زیر مجموعه های میناکاری ، خاتم کاری ، فیروزه کوبی ، مس و پرداز ، ترمه ، قلم کاری ، قاب تابلو و ... در کنار محصولاتی مکمل نظیر محصولات چرمی ، دیوان نفیس شعرا ، سررسید ، محصولات الکترونیکی و ... جعبه های لوکس و زیبا و مستحکم تولید شده در این مجموعه علاوه بر زیبایی و جذابیت ضامن حفظ و سلامت محصولات حساس صنایع دستی در حمل و نقل و ارسال بوده و بر وجاهت و مطلوبیت هدایای گردآوری شده بسیار افزوده است. با اهدای هدایای وی آی پی نام نیک شما و مجموعه مطلوبتان به ماندگاری و شیرینی در اذهان هدیه گیرندگان ثبت خواهد شد.

همچنین شایان ذکر است با توجه به شیوع ویروس کرونا ، هدایا قبل از ارسال توسط همکاران مجموعه ضدعفونی گردیده و موجبات رفع نگرانی خریداران محترم فراهم می گردد.

۲۱۲۱

کد خبر 1359874