کشف دو انبار احتکار ملزومات پزشکی از سوی سپاه پاسداران

تسنیم نوشت: جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران از کشف دو انبار جدید احتکار ملزومات بهداشتی در شهرستان ری خبر داد.

علیرضا حیدرنیا عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: عصر امروز و با تلاش سربازان و خادمان ملت در سپاه و بسیج، دو انبار کالا در شهرستان ری با مقادیر زیادی کالا و ملزومات بهداشتی کشف شد.

وی بیان کرد: انبار بزرگی با بیش از ۵۷ میلیون عدد دستکش و سایر ملزومات موردنیاز در راستای مقابله با شیوع  کرونا و همچنین انبار دیگری با ۸ میلیون عدد دستکش و تعداد بسیار زیادی مواد ضدعفونی‌کننده کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در ادامه افزود: در روز گذشته نیز انباری با بیش از ۲۸ میلیون جفت دستکش پزشکی و اقلام تخصصی پزشکی و همچنین انباری با بیش از ۸ میلیون جفت دستکش پزشکی شناسایی و کشف شد که در مجموع  ۳۶ میلیون اقلام پزشکی و بهداشتی گزارش شده است.

حیدرنیا در پایان با بیان اینکه تمامی کالاهای مکشوفه تحویل مراجع ذی‌صلاح شده است تا در چرخه توزیع قرار گیرد خاطرنشان کرد: تمامی موارد شناسایی، نظارت و کشفیات با حضور مقام قضایی، نماینده سازمان غذا و دارو، نماینده تعزیرات و نماینده سپاه پاسداران صورتجلسه شده است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360187

برچسب‌ها