ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی از طریق اینترنت

عباس افلاطونی از ارائه خدمات ادارات و سازمان‌ها از طریق اینترنتی و پورتال‌های دولتی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عباس افلاطونی، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان قزوین در کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان گفت: خدمات ادارات و سازمان ها به مردم به نحوی ارائه شود که مردم کمترین حضور در جامعه را داشته باشند و از طریق خدمات اینترنتی و پورتال های دولتی، خدمات مطلوب را دریافت کنند.
وی کلیه مدیران و جانشینان آنان در ادارات و سازمان‌های دولتی را مجاب به دسترسی شبانه روزی برای هماهنگی‌های کمیته شهرستانی مدیریت بیماری کرونا کرد و گفت: هماهنگی بین سازمان ها و استفاده از تمامی امکانات آن ها در پیشگیری از بیماری کرونا از ملزومات اصلی این کمیته است.
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان قزوین، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مرکز بهداشت شهیدبلندیان شهرستان قزوین که با برنامه ریزی ها و پیگیری های مستمر و هماهنگی ادارات نسبت به کنترل و پیشگیری بیماری کرونا اقدام می کند؛ گفت: به یقین، این بیماری با همّت ملی و  حمایت تمام اقشار جامعه، سازمان ها و ادارات، ریشه کن خواهد شد.
این مقام مسئول، به امیدواری و کنترل استرس در مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: با تلاشی که کلیه مسئولان شهرستان و استان قزوین در کنترل و مدیریت این بیماری انجام می دهند، به زودی شاهد کنترل کرونا خواهیم بود.
تشکیل تیم‌های بازرسی برای نظارت بر مراکز حساس
افلاطونی در خصوص فعال بودن تیم های مشترک بازرسی نیز اظهار کرد: بنا به دستور محمد شفیعی، فرماندار شهرستان قزوین و محمد قاسمی، دادستان شهرستان قزوین، تیمی متشکل از ادارات تعزیرات، بهداشت، صمت، اصناف، دامپزشکی، میراث فرهنگی، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و دادسرا، همه روزه با مدیریت فرمانداری، از سطح اماکن عمومی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، داروخانه ها و مراکز حساس در مدیریت بیماری کرونا، بازرسی می شود و در کوتاه ترین  زمان، با متخلفان برخورد می شود و یا اماکن دارای تخلف، تعطیل می شوند.
از سازمان های برتر در پیشگیری از کرونا، قدردانی خواهد شد
افلاطونی، ضمن اشاره به لزوم ارائه گزارش های مستمر سازمان ها در امر کنترل بیماری کرونا گفت: مرکز بهداشت شهرستان قزوین به عنوان مسئول سلامت و مدیریت بیماری کرونا در شهرستان است و باید لیستی از سازمان هایی که بیشترین همکاری را در این زمینه داشته و همچنین سازمان هایی که کوتاهی کرده اند و دستورالعمل ها را اجرا نمی کنند، تهیه و به فرمانداری ارائه کند تا اقدامات لازم برای تقدیر از فعالان و تذکر به کم کاران انجام شود.
کمیته مدیریت بیماری کرونا، تحت کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان قزوین، روز ۱۲اسفند ۹۸ با حضور مدیران، مسئولان و نمایندگان دارای اختیار کامل به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =